úterý 22. října 2013

Návštěva u babičky 2


Maminka má ve vitrínce fotky mě i vnoučat.
Tady u této fotky jsem se zamyslela - moje první a poslední dovolená. Dovolená, na kterou mě pozval jeden známý ze Švýcarska.
Nádherný zážitek. Jak dlouho už to je? Čtyři roky...možná déle.
To jsem ještě netušila, co všechno mě čeká...







Poskakování a třepání ručičkama je častou činností Jeníčka....nejen doma, ale i u babičky.
Je to projev radosti.




U babičky má Jenda "rozběh", což se mu líbí a taky podlaha pěkně klouže, tak po ní může jezdit s polštářkama...






Druhá návštěva u babičky už tak "veselá" nebyla.
Jenda totiž vyžadoval to samé jako poprvé: hlavně STEJNOU pohádku v televizi....ale to nejde.  Nebylo to na DVD. Každou neděli dávají jinou pohádku...a bylo zle.




Navíc vyžadoval tahání v dece jako MINULE.
 Člověk musí často přemýšlet, než něco udělá, jestli bude ochoten to dělat zase příště a potom znovu a znovu a znovu....pořád dokola....


Jenda se dlouho dožadoval tahání v dece a mamka nechtěla s tím, že je po jídle a nemůže se teď namáhat, což Jenda nemohl pochopit a dělal scény.

První návštěva byla cca 1,5 hodiny, druhá "musela" být kratší.... Jenda "JINÉ" pojetí návštěvy nezvládal.
I když to zprvu vypadalo jako tragédie a myslela jsem, že budeme muset "zbaběle" utéct, nakonec se nám povedlo si s Jendou chvíli posílat autíčko a házet míčem.... a mezitím se najíst....


Z druhé návštěvy fotky nemám. Někdy i já zapomenu foťák doma.


3 komentáře:

  1. Taky by se mi líbilo,( - být v Jeníově věku, - ale i později :o))) ) kdyby mě někdo takhle "vozil" v dece :o))))),musí to být fajn - a Jeník si to očividně užívá, - hůř je na tom "vozka" :o)))). Jo, - přišel na skvělou zábavu.
    Zdraví Bára :o)))

    OdpovědětVymazat
  2. jé s polstářkama jsem taky jezdili po chodbě a jídelně jako děcka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní fotografie! ♥
    Radost se dívat, tam kde se Jeníček raduje :)))
    Taky jsme jako děti milovali podlahu u tety, kde to klouzalo, to jsou nezapomenutelné zážitky na celý život ....- jak málo dětem stačí k radosti :))
    Jeníček tam občas vypadá, jako nějaký jógin co jde cvičit :))))))) :D
    Prostě krásné fotky! Zbožňuju Tvé fotky :))))
    Taky jsme jezdili ze schodů v papundeklových kýblech na dětské klátky a ...u jiné tety jsme s bratrancem tajně lozili po střeše :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...