čtvrtek 31. října 2013

Zvířátka ze čtyř dílků



Zvířata složená ze čtyř dílů mi přijdou docela jednoduchá.


Jeníčkovi ne.


Kolikrát neodhadnu, jak na tom Jenda bude, zda to či ono zvládne, nebo ne.
Někdy je něco, co se mi zdá příliš těžké a Jenda to v pohodě zvládne (tedy obzvlášť na iPadu).


A naopak. Když si myslím, že mu ani nebudu muset napovídat, tak na mě kouká jak čerstvě vyoraná myš a nezvládá to ani s několikerou nápovědou.
Zvířátka mu nešla, musela jsem mu pomáhat.




Bylo mu jedno, že to dal špatně. Neřeší to.






Ani jeden obrázek nesložil sám.



Nešlo mu to, ani když jsme to zkoušeli podruhé či potřetí.
Holt ho to nezajímá, není to jeho zájem, takže to složí jen aby se neřeklo...


Nakonec jsem mu řekla, aby zavřel krabičku.


Už jsem mu to ukazovala několikrát a pořád nic...


Sám na to nepřišel ani tentokrát.


Trochu jsem mu pomohla a nakonec jsme krabičku společně zavřeli.
Jsem zvědavá, kdy na to, jak se krabička zavírá, přijde sám.
A já věřím, že to nebude dlouho trvat.

2 komentáře:

  1. Na tomto prispevku som sa musela smiat. Mame tuto istu skladacku, tiez som myslela ze to bude v pohode ale nas Mathis to sklada stejne, nemam to nafotene, ale keby si tie fotky videla, nepoznas rozdiel.Ano, my na Mathiskovom pracovnom stolecku nemame obrus.Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. To bude tím, že má malou představivost.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...