středa 30. října 2013

Puzzle ze 7 kousků


Tohle puzzle se mi moc líbí.
Je krásně barevné, přehledné a má velké dílky s jednoduchými obrázky.


Jenda však puzzle nemá rád, a tak jsem byla ráda, že složil alespoň jeden obrázek.




Na ty další už se mi ho nalákat nepovedlo.



Samotnému mu to moc nejde, ale naštěstí si (už) nechá poradit, takže výsledku vždy nějak docílíme.


Úkoly sice nedělá rád, ale v posledních dnech ani moc neprotestuje.
Ví, že se mnou "MUSÍ". NIKDO jiný ho k tomu "nedonutí", ani jeho asistentka. Ta chtěla být pilná a zkusit to, ale Jenda vždy utíkal, schovával se, nadával, házel po ní věci a začínal odmítat její návštěvy. A to jsem nemohla dopustit. Občasné hlídání mi dovoluje zaběhnout na poštu, nakoupit nebo na úřad a nechtěla jsem, aby se Jeníček asistentky bál a odmítal ji.
A tak už ho asistentka nenutí. Dělá s Jendou jen to, co má rád (převážně stavebnice Magformers).
Po dobrém se s ním zmůže mnohem víc. A díky tomuto přístupu dělá Jenda neustále pokroky. Nedávno se naučil dojít vyvenčit psa před dům nejen se mnou, ale i s asistentkou..
Řekne jí přesný čas (třeba v 16:00) a jdou....


Pořád se mi osvědčuje to staré známé:
"S trpělivostí nejdál dojdeš", i když někdy je to tak těžké...




2 komentáře:

  1. Prave to je ono, treba jednat pozitivne, ale zaroven v ziadnom pripade neustupvat, aspon co sa ukolov tyka. Co ale vyzaduje pevnu volu a silne nervy. Skoda ze to fakt nejde s niekym inym aspon troska ukolov. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Trpělivost růže přináší :)
    Jinak, doufám, že těch růží budeš mít v životě co nejvíc. A bez trní :))

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...