středa 23. října 2013

Obkreslování předlohy


V posledních měsících Jenda odmítá malovat.
Třeba omalovánek se vůbec nedotkne.


Žádnou motivací ani žádnou odměnou ho nešlo nalákat.


Až včera mě napadlo využít jeho jediný zájem - magnetickou stavebnici Magformers, se kterou si hrajeme od rána do večera.


A hle... Jenda maloval....


...a jak se mu to líbilo...
Chtěl namalovat sluníčko a nakonec to vypadá jako kytka....


Něco zkoušel sám, něco jsem vymyslela já...


Výsledné výtvory byly dva a Jenda je sám od sebe chtěl dát svým sestrám.



...značka, domeček, auto...




...písmeno J, H a mašlička...





.... T jako Tadeáš... a čertík...





A nakonec tvary.  Myslím, že se mu moc povedly.
Když dopsal "tlustý" fix, Jenda s klidem přešel na tenčí, žádný afekt se nekonal, což mě příjemně překvapilo.


Jsme šikovní. Někdy jsem na nás náležitě pyšná:-)

9 komentářů:

  1. To je přeci senzační !!! Nedivím se, že jste pyšná...Je na co.

    OdpovědětVymazat
  2. Podívej se na web,spokojené děti.Jste šikulky.

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsem se rozhodla přečíst si váš blog od začátku do konce. (Ne v kuse, ale postupně jako knihu.) Ten pokrok je obrovskej!! Proč se neuděluje Nobelova cena za mateřství? Vy (a některý další mámy) si ji zasloužíte. (samozřejmně i s těmi x miliony, co se udělují s ní)
    Lída J.

    OdpovědětVymazat
  4. krásné jako vždy, když se sem přijdu podívat. Jenda se i přes svůj handicap tak snaží, ale důležitější je pro mě snaha skvělé maminky. Ami smekám a přeju moc sil na každý den

    OdpovědětVymazat
  5. No to je šikulka,povedlo se mu to moc...

    OdpovědětVymazat
  6. To je úplně vidět ve tvářičce na fotkách, když Jenda dělá něco se zaujetím x nebo jestli pracuje z donucení! Myslím, že " má" na mnohem náročnější úkoly.. ty triviální / barvy, tvary, zvířátka/ už jsou pro něj nezáživné..
    Ale třeba to tak není :-)
    Pěkné dny ! Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdo neví na co má a na co nemá, protože je velmi negativistický a odmítavý ke všemu, ale pomalu se prokousáváme jednou lehčím, jindy složitějším. Vzhledem k vývojové dysfázii a menšímu pochopení řeči to jde velmi těžko.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...