pondělí 14. října 2013

Hlášky z pohádek

 Pohádka "Dogtanian a tři mušketýři":
- "Tak už dost toho pípání, zní to jako hejno ptáků".... volal na mě Jenda, když jsem mu něco říkala.
A další hlášky, které používá nebo často opakuje:
- Kdybys nebyl tak píšelně tlustý, udělali bysme to jinak... tak se pestaň vytáčet. Pojď..
- Jak jste to mohli dopustit, hlupáci?!
- Doblý den, Veličenstvo....(vítá Jenda Elišku po příchodu ze školy)
- Bych vás pelazil, vy jeden hlupáku.

Pohádka "Hledá se Nemo" je teď nejoblíbenější:
- "...achich achich achochocho, achich achich achochocho.... (stokrát za hodinu to slyšet je fakt "super" )
- ňamka uaaa, vítej bratře, ňamka uaaaa,
- ňamka uaaa, tak už toho nechte...
- Něco tě žere, žere, žere?
- My jsme ňákej blučoun.... (to říká Jeníček babičce x-krát za hodinu, pokud babička na někoho zvýší hlas... a tu to pěkně štve...)
- Měl bys plavat, měl bys plávat plávat, plávat...
- Nech toho. Nebo tu blbou melodii už nevyženu z hlavy.... (fascinuje mě, když to použije tehdy, kdy se to fakt hodí - třeba, když po něm něco chci)
- Nejdřív musím změnit sebe. Ryba je kámoš, né žrádlo.
- Copak ti není oceán dost velkej?
- Vypldni se na to. Otočte své rybí zadky...

Gargamel ve Šmoulech:
- Podívej cos provedl, ty hlupáku zablešená?!
- Nemám lád blechy a hlavně nemám lád šmouly. Nemám lád ani koupání.
- Upeču si šmoulíčky...

 pohádka Malý toaster:
- Kde je dřevo, by to zaklepalo?

7 komentářů:

  1. To mi připomíná jednu taky naši příhodu..Byli jsme na zahrádce a poslala jsem Matýska zaklepat na babičku, ať nám udělá pití...Matěj přišel k balkonovým dveřím zaklepal a jeho hatlamatilkou říká " Prasátko, prasátko otevři, nebo ti zbořím dům " :-) Takže Jeníkovy hlášky chápu dokonale....

    OdpovědětVymazat
  2. V hláškách je dobrý :-) Má teda pořádného pamatováka.

    OdpovědětVymazat
  3. Vy už jste to asi psala, ale on si tedy ty hlášky pamatuje a je schopný je adekvátně situaci použít, ale už prostě v dané situaci neumí vymyslet tu reakci sám? Je to pro něj jaksi "bezpečnější", protože tu danou situaci už viděl (v té pohádce) a navíc má v hlavě okamžitě bezpečně uloženou tu větu, takže ji použije a nemusí se stresovat tím, že teď nastala situace, teď je potřeba honem vymyslet reakci?

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem se opravdu pobavila. Na tom je ale vidět, že má Jenda dobrého pamatováka, když si toho tolik pamatuje. A to je dobře. Jsi šikovná maminka a také učitelka!

    OdpovědětVymazat
  5. A hele, jak mu to jde! Mimochodem, měl bys plavat, plávat, plávat, jsem si taky jeden čas prozpěvovala. Ono je to docela vlezlý, nebo spíš Dori se svým nezdolným optimismem je šíleně vlezlá.
    Ale dobře vlezlá.
    A pak, Nemo je skvělá pohádka se spoustou skvělých hlášek. Nedivím se, že si to Jeníček tak pamatuje...
    A pobavily mě jeho hlášky, co jsi psala úvodem. Je vážně chytrý kluk a má smysl pro vtip. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. P.S. a vůbec, kolik hlášek z filmů používáme i dnes? Dovolil jsem si donést švestičky ze zahrádky... Vy nás zásobujete, pane Karfík... Sejdeme se na hřbitově....Neber úplatky, neber úplatky, nebo se z toho zblázníš! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo mazec, vyborne hlasky si Jenicek vybral.

    Muzu ti rict, ze my se segrou spolu komunikujeme z 50% (a to neprehanim) pomoci ruznych hlasek z filmu a okoli nam dost casto nerozumi.
    Ja si proste nemuzu pomoct, jista slova mam asociovana... a pres to nejede vlak.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...