neděle 27. října 2013

Scotchi Supermarket


Nákupní košíky od Scotchi se Jendovi docela líbily.


Do jednoho košíku patří mléčné výrobky: vajíčka, jogurt, sýr, máslo, mléko nebo zmrzlina...


Do druhého košíku náleží pečivo...


...do třetího masné produkty...


...a do dalšího zelenina...



Jenda zvládl za úkol dva košíky a zmrzlinu si zasloužil...



Úkoly na suchý zip má Jeníček rád, takže s tímhle většinou není problém.


Podobných "her" je hodně, škoda, že jsou tak drahé.


Pro Jendu je to záležitost na pět minut, a pak už ho to nezajímá.





6 komentářů:

  1. Šikulka :)
    Doufám, že mu ostatní úkoly půjdou dobře jako tenhle :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10315080042-tep-24/413231100222005/obsah/247881-vedkyne-julie-bienertova-vasku/

    Perfektní video

    OdpovědětVymazat
  3. Marci, vůbec jsem neměla tušení, že takového hry (pomůcky) existují. Jeníček se s tím popasoval dobře. Je asi nejdůležitější udržet jeho pozornost. Držím palce a přeji krásné a pohodové dny. A. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeníku jsi velký šikula :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Stejně jako Helena chodím na blog Julie Bienertové, který je také o autismus a o životě. Škoda, že ho Amélie nemáte ve svém "seznamu blogů", určitě by byl i pro ostatní inspirativní.
    http://zita-autismstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj oblíbený blog.... Ani jsem netušila, že v odkazech není. Už jsem je dlouho neaktualizovala. Já přes ty odkazy nechodím, mám ho na liště v notebooku. Napraveno.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...