neděle 20. října 2013

Každý den není posvícení


Úkoly a hry, které posíláme dál, se snažím s Jendou někdy ještě jednou probrat. Většinou hry použijeme jen jednou, ale vzhledem k cenám mi to přijde málo, a tak se snažím občas i o druhý pokus.
Poprvé s tím "zápasíme" při jejich pořízení a podruhé při jejích odesílání.


Dnes nebyl moc dobrý den.


Mí autíci mají své dny:-P


Začalo to pozdním usínáním a buzením v noci...


... a pokračovalo ranními scénami. Stát u vaření dnes rozhodně nešlo.

Pak jsem se snažila Elišce něco objasnit a nepovedlo se. Dokonce se cítila "poškozená" (jako vždycky) a málem vyžadovala moji omluvu. Jenže za to chování ke mně bych si ji zasloužila já.
To je něco, s čím často bojujeme - ona něco provede, ale omluvit by se měli druzí...
Marné cokoliv vysvětlovat, k pochopení nedochází....


Korunu jsem tomu dala já, když mě napadlo si asi po roce pustit nedělní pohádku na ČT1. Znám ji z dětsví a říkala jsem si, že by bylo fajn ji zase vidět.
Naivně jsem doufala, že to Jenda (s přípravou) zvládne. Nezvládl. (Nesmím se přes den dívat na televizi)

Asi půl hodiny jsem ho nechala trucovat, ale pak mě to přestalo bavit, protože jsem z pohádky nic neměla.
Jenda se schovával kde mohl a mě nebavilo ho pořád hledat a kontrolovat.


Nechat ho bez dozoru jsem nemohla. Bůh ví, co by v afektu (zase) vyvedl.


Další kapkou do Jendovy nenálady bylo to, že nám odpadlo hlídání.


Jenda se na "kamarádku" těšil a já jsem se těšila, že po dlouhých měsících půjdu do lesa na procházku a ulovím pár podzimních fotek.


Nedá se nic dělat, holt to dnes nevyšlo, takový už je život.
Jen Jenda tu změnu nesl těžce a odrazilo se to na jeho náladě.


A tak jen doufám, že už to pro dnešek stačilo.
Jsou dny, kdy se cítím jako neschopná matka...a jeden z nich je zrovna dnes.



5 komentářů:

  1. Marcelko, a kolik takových dní už jsi přežila? Myslím, že se to nedá počítat. A přesto tady pořád jsi, jsi platná svým dětem, děláš neuvěřitelné věci a ještě o tom stíháš psát. Možná by bylo zajímavé si uvědomit, čemu ty říkáš "dobrý" den a kolik z nás, tvých čtenářů by takový den považovalo za dobrý. Bůh ti pomáhej! Budu se za tebe a tvou rodinu ještě častěji modlit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Někdy se vyrojí víc problémů a otázek, než by člověk "chtěl" řešit.

      Vymazat
  2. drž se, jsi skvělá máma, mnohem lepší než kdokoli z nás. o sobě nemluvě. my se snažíme, ale ty makáš neůnavně a naplno. dáváš ze sebe vše. pokud budeš mít možnost odpočívej a opatruj se, ať máš více sil na takovéto dny. zase bude lépe, uvidíš to v maličkostech, úsměvu tvých dětí a v milých komentářích... máme tě rádi
    gábina

    OdpovědětVymazat
  3. Mi tak napada... Co vliv fazi mesice ? Ja jsem si na sobe odpozoroval, ze ty tri dny, co se daji povazovat za uplnek blbe spim a mam vetsi chute k nerestem. Pokud se k nim ale z jakyhokoliv duvodu nedostanu a nemuzu si to naspat behem dne, tak se mnou neni k vydrzeni. I kdyz... kocovina taky neni prijemna.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...