úterý 29. října 2013

Pexetrio Abeceda


Nestíhám. Mám toho moc a všechny děti mě potřebují.











Ale denně čteme, učíme se, malujeme, počítáme a plníme úkoly.




Jsou podzimní prázdniny a pro nás náročný čas.
Včera tu do sebe kopali ti mí dva autíci a dnes se pro změnu porafaly holky.
Puberta s nimi pěkně mlátí.
Mohu jen doufat, že bude brzy za nimi, abych si nemusela objednat místo v Bohnicích.


Prodala jsem pár hraček po Jendovi, tak jsem se rozhodla, že se zase budu vzdělávat - baví mě to a navíc si odpočinu od dětí. Jen většina kursů je pěkně drahá.
Zatím jsem si vybrala třeba tohle: účast na konferenci k Týdnu na podporu práv osob s autismem. A další témata jsou v uzším výběru.

6 komentářů:

  1. to je dobře, že myslíš na sebe a děláš si radost. děti potřebují odpočinutou a spokojenou maminku. ale nechceš se vzdělávat v něčem jiném, než zrovna autismus - měla bys dělat něco, co se bude týkat jen a jen tebe. třeba cizí jazyk, ruční práce, něco jen pro sebe. to bude pak ještě větší relax;-)
    každopádně ti držím pěstičky gábina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, když zrovna autismus mě fascinuje:-) A vzhledem k tomu, že CHCI co nejvíc pochopit své děti, pak je to přesně to, potřebuji, co chci. Baví mě to:-) Na cizí jazyk nemám náladu:-P ale ruční práce snad časem přijdou.

      Vymazat
  2. Ten kurz vypada dobre, ja by som na neho tiez sla, este sa poradit doma o hlidani deti:-) To by sme mohli spolu v pauze na kavco. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Jste dobří, že pracujete každý den. Co je Jára ve škole to každý den nedáváme, i kvůli jeho únavě...
    Pexetrio je pěkné. Ale ten můj uličník umí využít nápovědy a u pexetria se chytá znaků, které označují k sobě padnoucí trojice. Jakmile je někde něco, čeho se může chytnout, přepojí na autopilota a přestává přemýšlet...
    Díky za odkaz na přednášku. Docela přemýšlím, že bych taky vyrazila...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...