sobota 19. října 2013

Postavičky z pohádek




















7 komentářů:

  1. byla jsi na té bohoslužbě? a co kino, už jsi rozhodnutá? já tam byla naposledy jako holka;-) využij, už jen ten klídek a pohoda a atmosféra a kdyžtak můžeš odejít dřív a zajít si někam na dobrou kávičku, když tě film nezaujme. hlídání máš tak šup mezi lidi a relaxovat!
    gábina

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Gábi, ano, byla jsem na bohoslužbě, bylo to nádherné. Byl tam i biskup, viděly jsme ho s maminkou poprvé. Kino? Nechce se mi, ale asi udělám mamince radost. Hlídání nemám, je to ale až v 19:30, asi poprosím Elišku...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, posledni clanky jsou optimisticke a to je dobre. Kdybys chtela, muzeme se nektere tve volne dopoledne sejit. Misa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zdání klame...Naopak: čím méně slov, tím je to horší:-P A v tomto článku není myslím jediné slovo. Těmi pozitivními články o 2-5 minutách za den se snažím ujistit sama sebe, že zase bude líp. Dnes je to tragédie.

      Vymazat
  4. Hrozně se mi líbí, jaké nové aktivity pořád pro Jeníčka připravujete, tolik her a nápadů... je to pro mě inspirace. Verča

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásné, jak jsi důsledná a neúnavná a konec konců Jeníček taky. Děláte velké pokroky, to je skvělé! Jsi úžasná!

    OdpovědětVymazat
  6. TO mne mrzí, že se to zhoršilo. Ale třeba bude i líp...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...