středa 9. října 2013

Domino s Krtkem


Není to tak dávno, co Jenda odmítal domino hrát.
Několik let jsem se marně pokoušela mu předkládat domina s různými obrázky.


Tentokrát to zkusil, ale pořád k tomu měl nějaké výhrady.


Chtěl si to skládat po svém, což jsem mu nedovolila.



Jeníček pochopil, že má dávat k sobě stejné obrázky ....


...a stavěl si cestičku. Nechtěl, abych mu tam něco přikládala já.


Když se mu něco nelíbilo, tak schovával obrázky za záda nebo je házel na Betku.




Největší problém byl, když měl k sobě přiložit dva Krtky a z toho by jeden "stál na hlavě".


Nelíbilo se mu, že jsem to tak dala a kartičky hned vyhodil.


Zkusil to znovu: vzal obrázek s Krtkem a přiložil ho tak, aby Krtek stál na nohách....a on byl vedle Krtka zajíc...


Jenda byl naštvaný a chvíli odmítal pracovat dál.







Ani zajíc nesměl být vzhůru nohama, ale cestičku nahoru mi "toleroval".
Nakonec se mi ho povedlo ukecat, že dávat obrázky nahoru nevadí, zajíc leží a odpočívá:-P
Doprava už to nešlo, protože by zajíc byl obráceně.



3 komentáře:

  1. Včera jsem se dozvěděl že domino přišlo odněkud z Číny a v Turecku je velmi oblíbené. Tam ho hrají muži po kavárnách. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zajíc leží a odpočívá - to mě pobavilo :)
    Jsi chytrá! A moc:-)
    By mě nikdy nenapadlo, že i s dominem můžou být problémy... a s tečkama by nehrál? Tam by tečky nebyly naopak... nebo počty ještě dělají problém?

    Měj se krásně, Lili :)
    PS: Jsem ráda, že se Jeníček zase ve svých dovednostech a v tom, aby tě poslechl "posunul" dál :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mne tiež vadí dávať obrázky dolu hlavou... Pri domine ma to vždy strašne vyrušovalo... :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...