neděle 20. října 2013

Dneska je hnusnej den

Jenda si chtěl dát žampióny z plechovky, má je rád.
Když jsem vstala, že pro ně dojdu, tak řekl:
-"Dneska je hnusnej den."
- PROČ?

- "Plotože plší, je bouška a blesky, a plotože nepišla Viktolka, tak si dám houby až zítla."

7 komentářů:

  1. To je úžasná reflexe aktuální situace!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky to znám, když se na někoho těším a pak je to úplně jinak i já jsem z toho vyřízená, natož Jeníček...jen nevím, jak vás povzbudit, když je to tak těžké. Ale jsi úžasná máma, nevím, jak bych to jinak řekla

    OdpovědětVymazat
  3. Jeník je broucek! Taky bych v bouřce nechtěla mlsat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. U vás je bouřka a prší? U nás dnes výjimečně svítí sluníčko, to by se třeba Jendovi líbilo. Ale snad to zvládnete i tak. No, musíte, viď?

    OdpovědětVymazat
  5. No vida,jak ten hnusnej den Jenda zajímavě pojal - když už žádná radost, tak ani houby ;)
    Já bych to brala zas opačně, když už se nedaří nic, aspoň bych si udělala něčím radost (u mě by to teda ale houby nebyly :-)) )

    OdpovědětVymazat
  6. To je takový zlatíčko!!!
    Teď mě ještě víc mrzí, že mi to nevyšlo. :(((
    Slibuju, že přijedu, co nejdřív to půjde!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...