pondělí 7. října 2013

Simonův kocour


Jeníček o knihy moc nestojí. Dříve "četl" alespoň písmena a čísla, teď ho nebaví ani to.


Málokdy natrefím na něco, co ho zaujme. A to máme doma tolik knih.


Když už něco najdu, pak z toho mám radost.
Miluji knihy a mrzí mě, že děti tuhle vášeň nepodědily.


Holky už si do toho moc kecat nenechají, ale u Jendy se ještě snažím.


V knihovničce jsem našla knihu, kterou kdysi dostala Šárka: Simonův kocour - chlupatý postrach okolí.


Obrázky o zlobivém kocourkovi, který neustále tropí nějakou neplechu, se Jendovi líbí.



Musím toho využít, než mi to "zase hodí" na hlavu.


A tak se snažím Jeníčkovi zpříjemnit alespoň pár minut večer před spaním nějakým krátkým příběhem z této knihy.





Včera byl úžasný den. Přijela jedna skvělá 18 tiletá dívka a pár hodin se věnovala Jeníčkovi.
Mohla jsem umýt podlahu, uklidit Jendovy úkoly, s holkama jsme po půl roce přebraly věci ve sklepě a s Eliškou jsem hrála karty a stolní hry.
Viki, DĚKUJU, moc jsi NÁM pomohla!!!


2 komentáře:

  1. Toho kocourka znám. Je s ním pár videí na youtube. :)))
    A není zač. Udělala jsem to ráda!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo by to řekl, že se Jeníčkovi zalíbí zrovna takové jednoduché obrázky bez barviček. Ale pokud do knížky dobře vidím, tak jsou ty obrázky hodně "akční", kocourek je velké zlobidlo a skutečný postrach pro své okolí. Tak už se nedivím, že se to Janíčkovi, jako správnému klukovi, líbí. ;-))

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...