úterý 26. července 2011

Kelímky a balónky

V neděli udělaly kelímky a balónky radost Elišce při oslavě jejích 13. narozenin....



Včera pro změnu potěšily Jeníčka...



A třeba fotky udělají radost i vám.....











11 komentářů:

  1. Amelko, opravdu nadherne foto, Jenicek vypada velmi stastne - a tak to ma byt. Hrozne moc Vam preji hodne vydarenych a klidnych dnu. H.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ja fajn,že balonky se Jeníčkovi takhle zalíbily a Vy jste měli pohodové odpoledne.Jeník na fotkách vypadá moc spokoleně a já Vám to moc přeju a Jendovi taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná oslava a vydařené dovádění...ještě ža máme ty děti, co nás učí radosti

    OdpovědětVymazat
  4. Dovolená, mimochodem hezká, Jeníčkovo příjemné chování, hezká oslava, soulad s milovanou maminkou, vidím že prožíváš velice krásné a pohodové období, moc a z celého srdce ti to přeji a věřím že i mé modlitby,jsou maličkou kapkou v moři. Anna

    OdpovědětVymazat
  5. Jak je ten svět nádherně barevný!!! I duševně...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Amelko.
    Pročítala jsem i minulé příspěvky a koukám - moje oblíbené Klokoty. V Táboře jsem žila hodně dlouho a do Klokot na hřbitov jsem chodívala hrozně moc ráda. Je tam takový klid. Vůbec mi to nepřijde morbidní. Teď jsem se odstěhovala kousek blíž ke Krumlovu. Ale chodit na hřbitůvky mě pořád baví. :-)
    Jeníček je čím dál tím hezčí klučina, určitě dělá spoustu radosti.
    Drž se! Tina

    OdpovědětVymazat
  7. MOC KRÁSNÉ RADOSTNÉ FOTEČKY :)

    OdpovědětVymazat
  8. Amelko moc krásné fotky...radost mi udělaly, vždyť mám pořád napaměti ty zimní fotky, kdy Jeníček nechtěl vůbec ven. Přeji ti krásné dny

    OdpovědětVymazat
  9. veselé fotky, marci..umíš to krásně vystihnout, kdy fotit...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...