pondělí 18. července 2011

Zámek Jemniště

Dnes byl náročný, ale hezký den.

V noci se mi špatně spalo.

Pořád jsem čekala, kdy Jendovi spadne dudlík, kdy bude volat, ať mu přikryju nožičky, aby ho nepíchl komár...
...a ono nic.... :-)

Ráno jsem si pustila oblíbenou hudbu...  Taková příjemná změna po několika letech. :-)
Jenda totiž přes den nesnese nic jiného než své pohádky.

Po snídani jsem vyrazila do 20 km vzdáleného města.

Slíbila jsem mamince, že jí pomůžu s velkým nákupem. Nemají auto, a tak jednou za měsíc sjedeme pro těžké věci - mouky, mléka, vody ap.

Cestou k ní jsem za sebou dnes neměla žádného "dirigenta", který by mi nadával, že nemám zastavovat, že "musím" jet...a tak jsem se občas zastavila a pokochala jsem se okolní přírodou...
....a hlavně jsem to vzala jinou trasou, než obvykle.

Dnes jsem mohla. Jindy ne, protože Jenda nemá změny rád.

S Jendou se v posledních letech špatně cestovalo...Většinou plakal ....a tak se jezdilo co nejrychleji z bodu A do bodu B a na žádné kochání nebyl čas.
Dnes jsem si to užívala.

Nákup v hypermarketu byl legrační. Popoháněla jsem maminku a ujížděla jsem jí s košíkem, abysme to měly co nejdřív za sebou. :-)
A maminka mi pořád opakovala, že přece nikam nespěcháme. Když ona nechápe, že nakupování nesnáším.
I můj manžel říká, že jsem divná, když nemám ráda nákupy. Prý "každá žena" ráda nakupuje...
Asi nejsem každá.  :-P

Nákup jsme vyložily u maminky ....a hurá na výlet.


Centrem naší pozornosti se stal zámek Jemniště.

Ač nedaleko, nikdy jsme uvnitř nebyly.

Maminka se málokdy dostane někam na výlet.


Většinou se musí spolehnout na mě, což byl v posledních 5 letech problém.


A dnes jsme si to dnes s maminkou náležitě užívaly.


Počasí nám chtělo překazit naši dobrou náladu, ale nepovedlo se.

Mám totiž déšť ráda.


Ani deštník jsme nevyndaly z tašky.

Zvládly jsme malou procházku po okolí...


....i prohlídku zámku.... Tam se ale nesmělo fotit, takže vám nic neukážu. :-P


A taky pochůzku po parku....


Společnost nám dělali 4 pávi....






Návštěvu na Jemništi jsme zakončily kávou v nedaleké kavárně.


Byl to prima den....


Člověk by si rychle zvykl, že nemá děti....







...ale stejně se mi stýská...

A tak Vám přeji, abyste vždy měli někoho, s kým byste mohli jít na procházku, ať ruku v ruce.....nebo alespoň vedle sebe....tak jako já dnes s maminkou....

Někdy je potřeba si popovídat a na chvíli zapomenout na starosti a problémy všedního života.
A on ten život zase dostane jinou "barvu"....

27 komentářů:

  1. Marcelko, moc hezký výlet, krásné fotky, prostě příjemná změna. A pokud jde o to nakupování, já to také nemám ráda. :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj úžasná a vytrvalá mamino, neměj žádné výčitky a užívej luxusu,jaký se Ti naskytne málokdy.Vždyť kdo jiný než Ty si zaslouží pár dnů volna,pár dnů sama pro sebe,pár dnů ticha,pár dnů klidného spánku,pár dnů........
    No prostě odpočívej a relaxuj.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný výlet, je fajn, že jste si to s maminkou užily :-)
    A buď v klidu, taky nesnáším nakupování a to nejen potravin, ale úplně všeho, nedokážu chodit hodiny a koukat na oblečení, boty a nedejbože nějaké doplňky ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Markéto, to jsi mě potěšila, že ten odpor k nakupování nemám jen já. :-) Nemusela jsem to nikdy, ale nakupovat s Jendou je super adrenalinový zážitek. A já nemám adrenalinové "sporty" ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Není pravda, že "každá žena" ráda nakupuje. Já tedy rozhodně ne. Ba co hůř, nepostojím s košíkem ani na jednom místě, je mi to nepříjemné. Musím být neustále v pohybu. A pak... vadí mi ti lidé a vysoké stropy. Necítím se tam dobře, takže nákup v mém podání je vlastně takový překážkový běh na čas. :-)
    Moc pěkné fotky z výletu! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je tak zvláštní vidět svět Tvýma očima Amélie. Vždyť jako by fotoaparát byl Tvýma očima a my vidíme přesně to co Tvé oči. Pro mě je to opravdu tak kouzelně zvláštní vidět některé věci přesně tak jako jsi je viděla Ty:-)

    OdpovědětVymazat
  7. No já nemám až takový odpor k nákupům, od té doby, co můj muž nakupuje sám, jdu někd i ráda:-) a výlet vpadá zajé´ímavě, tam jsem nikd nebyla...ten zmoklý kontrhel mi připomíná dětská léta, sbírali jsme ho asušili do školy.

    OdpovědětVymazat
  8. Marci,nádhera,moc ti to přeji,ty si to zasloužíš,jsem moc ráda,že máš takový odpočinek,že jel Jeníček na tábor je úžasné:-)Tadeáš je opravdu borec,že si troufnul a Jeniček je šikula,že hezky jel,super.Odpočívej,nabírej sílu!!!♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  9. TO BYL KRÁSNÝ DEN. MOC TI TO PŘEJI.
    HLAVNĚ SI VŠE PĚKNĚ V KLIDU UŽIJ, ALE TO SE ŘEKNE!!!
    JESTLI TO ČLOVĚK VŮBEC JEŠTĚ UMÍ - V KLIDU.
    PRO STAROSTI, USPĚCHANOST A MYŠLENKY, KTERÉ NÁS NEOPOUŠTĚJÍ SI NĚKDY NEDOKÁŽEME VOLNÝ DEN VYCHUTNAT NEJVÍC JAK TO JDE.
    NĚKDY SE MI TO STÁVÁ.
    JENÍČEK SE MÁ URČITE DOBŘE. TAK JE PRÍMA, ŽE TY SE MÁŠ TAKÉ BEZVA.
    MĚJ SE MOC KRÁSNĚ A JEŠTĚ SI DOPŘEJ ODPOČINEK.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Bohdi, já jsem si to užívala na 100 procent. Umím VYPNOUT. :-) Užívám si ten klid. Vím, že další rok ho mít nebudu. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Malé srdce, děkuji. Moc hezky jsi to napsal.

    OdpovědětVymazat
  12. Marci, takové dny jako byl ten dnešní strašně potřebuješ (o zásluze ani nemluvím, to bys je měla mít tak každý druhý den.)Díky Bohu za Tadeáše a i za Tvou maminku....A s tím nakupováním jsme na tom stejně. Jediný obchod, kam chodím ráda, je knihkupectví :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Moni, teď jsi na to kápla. Knihkupectví miluji. Jen se tam dostanu tak 1-2 x ročně, ale pak si to náležitě vychutnám. Tomu neříkám nakupování, ale potěcha duše. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná fotodokumentace z jistě krásného a pohodového dne...takových je třeba více !!!

    OdpovědětVymazat
  15. Od jisté doby mám rád taky déšť. Být sám se sebou a užívat si ticha, nebo s někým blízkým koho má člověk rád je ta nejkrásnější relaxace. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Každý článek mě tady dostane...vždy si uvědomím, že si člověk neuvědomuje, co doma má. a co bere jako samozřejmost. děkuji

    OdpovědětVymazat
  17. Já se taky hlásím do klubu. Nejenomže nerada nakupuju ba to přímo nesnáším. Na Jemništi je moc krásně, byli jsme tam nedávno, kousek odtud bydlím. Dcera mi odjíždí na tábor, druhá se nastěhovala k příteli ( jen na týden) tak si ten týden užívám taky. Akorát sama. Mamku už nemám :-(

    OdpovědětVymazat
  18. Tak já nákupy, taky zrovna nemusím. Napíšu si na papír co potřebuji a jedu s košíkem cíleně tak, abych byla co nejdříve hotová. Prohlížení regálů si klíďo odpustím. :-D
    Výlet s maminkou, byl skvělý. Trochu by mi vadil ten déšť, ale vy jste si to nenechaly pokazit a dokonce i snímečky, se ti povedly krásné. Na zámku Jemniště, jsem nebyla a musím říct, že je moc hezký, včetně jeho upravené zahrady. ;-) A co Jeníček, líbí se mu?

    OdpovědětVymazat
  19. Marci jsem moc ráda, že sis to takhle užila.
    Je to fajn, občas, když to jde, vyrazit si ven.
    My s manželem takhle jezdíme plánovitě.
    Naštěstí maminka dohledne na Petu, ač dospělý a docela samostatný autík, jsem klidnější.

    OdpovědětVymazat
  20. Akinomo, jestli chceš, můžu v pátek zajet na kafe...to je jediný volný den, který mi zbyl... :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Marci, krásný výlet, je fajn, že jste si spolu mohly s mámou takhle vyrazit. Moc se mi líbí ta slunečnice.
    J.

    OdpovědětVymazat
  22. Amélie, vím, že to máš velmi složité, o to víc ti přeji hodně, hodně podobných zážitků. Díky za krásnou fotoreportáž. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  23. Četl jsem už včera, ale mobil mi nedovolí psát komentáře a tak se k všeobecné pochvale hezkých fotek a výletu připojuji až teď. Je dobře, že dovedeš odpočívat.
    Páva s otevřeným ocasem se mi doposud nepodařilo vyfotit. Žádný přede mnou neměl potřebu se naparovat. Holt nejsem hezká samička. :)

    OdpovědětVymazat
  24. KRÁSNÝ VÝLET, TO JSEM RÁDA, ŽE SIS HO TAKHLE UŽILA :)

    OdpovědětVymazat
  25. Zlatíčko, jasně že je ti smutno, ale na to nemysli. Mysli na to, abys využila volný čas k relaxaci a užila si trochu toho volna, nenaskytne se to každý den.
    Výlet na Jemnici jsi popsala skvěle, líbila se mi tvoje "reportáž" prokládaná fotkam. Mimochodem, fotky jsou krásné, zejména mě nadchli bílí pávi a fotka růžičky. Je dobrý udělat si pauzu a nedělej si žádné starosti, na táboře bude Jeníčkovi dobře. Co holky, taky někde jsou?

    OdpovědětVymazat
  26. Vendy, holky jsou na táboře od církve.

    OdpovědětVymazat
  27. taky asi nejsem správná ženská...nákupy mě neba,nakupuju s tichou záští a díky Terce v trysku,ale to znáš:-)...fotečky jsou krásné a je super, že jsi si to krásně užila:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...