sobota 9. července 2011

Jendovy dopravní prostředky

Jeníček se sám moc zabavit neumí, a tak vymýšlím, JAK a čím ho zabavit, motivovat....

Aby se nenudil, netrávil svůj čas jen u televize, ale aby ho nějak smysluplně využíval.
V poslední době se Jeníček bojí i venku.
Na písek nevleze, na trávě jsou včely, na zdech mouchy, pán seká trávu a dělá tak rámus, jednou je tam vítr, podruhé černé mraky, potřetí je tam moc horko (no to se ani nedivím, když si nenechá svléknout mikinu a tepláky)...

Vždycky má nějakou výmluvu, proč "nemůže" jít ven.
Občas zaberou jako motivace sladkosti. Normálně je nedostává.
Jen "něco za něco"....

A tak je občas ochotný za jedno LIPO objet náš dům....

Motorka ho baví...
...s tou nemá žádný problém.....

Kolo, které leželo na půdě, pamatuje ještě jízdy Šárky...

Už tehdy jsem jí ho kupovala v bazaru a najezdilo toho fakt hodně....


Má sundaná přídavná kolečka, takže to má Jenda jako odrážedlo.

I to je Jenda ochoten akceptovat....
Jízda na tříkolce půjčené od známých je taky fajn....občas...

Konečně se naučil, JAK se tříkolka ovládá....

Ještě loni mu to nešlo.

Koloběžku po holkách nemá rád....

....ale za odměnu je ochoten pár metrů popojet.... :-)

Největší problém má s kolem.

Od jedné milé internetové maminky dostal krásné červené kolo (po její dcerce).

A tímto jí chci ještě jednou moc poděkovat.


Déle jak dva měsíce si  Jenda zarytě odmítal na kolo byť jen sednout.
A tak tu kolo stálo.... Pod střechou, aby na něj nepršelo, ale tak, aby ho Jenda viděl, vnímal a aby se ho přestal bát.

Před pár dny ...samozřejmě za odměnu..... na kolo sedl a nechal se pár metrů tlačit....
Pak z kola slezl....
A znovu už jsem ho k nasednutí nepřemluvila....
A tak tu kolo zase jen stojí a čeká, až Jenda bude mít odvahu nasednout podruhé....

Třeba jednou pochopí, že kolo není strašák, kterého by se měl bát, ale že může být i dobrým kamarádem...

15 komentářů:

  1. Mě fascinuje, že jezdí v těch ponožkách. :-) Přeji Jeníčkovi další chvíle strávené jízdou na kole. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, to mě taky. :-) Ale vysvětli mu, že v botech to bude lepší...

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, to kolo je moc hezké, má dokonce před řídítky pěkný košíček. Nenechal by se Jeníček přemluvit, že v tom košíčku povozí třeba ty svoje mašličky a kamínky? :-D Nejlépe mu asi vyhovují, ta odrážedla, má asi větší jistotu, když cítí pod nohama, pevnou zem. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi jak o Jeníkovi píšeš i s takovým humorem... jako by ses jím i jeho náladami a jeho častou neústupností bavila. Ale asi je to dobře, dívat se na vše s nadhledem a pokorou... dát mu svobodu a podřídit se mu jen proto, aby si ten malý život prožil v rámci možností šťastně.
    Závidím ti tvoji obětavost a mateřskou lásku. Tak daleko jsem nikdy nebyl. Asi proto že jsem chlap. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes si budu muset v práci koupit lipo. Pokud si dobře vzpomínám, neměl jsem ho v ústech tak dvacet let. Chutná to vůbec ještě jako lipo?

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím Amelie, děkuji za návštěvu na mém blogu. Jeníček je krásný kluk,musí to být náročné, tak přeji hlavně pevné nervy a neztrácet smysl pro humor. Jeníčkovi přeju ať se mu daří dělat pokroky.
    ...jo ten můj "andílek" taky jezdí v ponožkách :-)...

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, tak to je šikula. Marťa včera taky poprvé jel na kole bez postranních koleček a pořád vyvolával: " Já umím sám!!" Děti jsou úžasně učenlivé..:)

    OdpovědětVymazat
  8. je úžasné, že aj napriek tomu, že ho k jazde musíš prehovárať resp. motivovať odmenou má z toho zjavne zábavu a podľa výrazu tváre si to fakt užíva. Je šikovný, že vie všetky tie prostriedky zvládať a verím, že aj krásny velký bicyklík sa čoskoro stane kamarátom ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tenisáku, jestli LIPO chutná jako LIPO? Víš, že nevím. :-) Nezkoušela jsem to...Ale vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  10. Já miloval šumák... nevím jestli ještě je k dostání. Skládal se z bílé a červené kostičky a z té bílé, ta právě šuměla, jsem měl pak odřený jazyk. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nějaký šumák jsem nedávno viděla v obchoďáku. Mám mrknout? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. (šumák má rád náš malej -ale není to zdaleka co bývalo :-)) Taky mě fascinuje to jak je Jenda jen v ponožkách :-D --že zrovna tohle mu nevadí :-)

    OdpovědětVymazat
  13. No my ještě stále nechápeme,jak šlapat...

    OdpovědětVymazat
  14. JÁ JSEM MĚLA RÁDA VITACIT :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Užasný :-)) Skvělé fotky a Jenda je fakt štastný. prima

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...