středa 20. července 2011

Vtipná Magda z Rožmitálu

Dnešek se mi nevydařil podle mých představ.

Vlastně už včerejší večer za moc nestál.

Ale to nevadí, holt nemůže být každý den "posvícení".

Ale o tom mluvit nechci.

Moje milá kamarádka, kterou jsem poznala "díky" autismu, mi nedávno napsala pod jeden můj článek tento komentář:

V soutěži, KDO VYHRAJE MARCELKU, je.......
otvíráme obálku AND THE WINNER IS.....Magdička:-))
Zcela neskromně a nafoukaně prohlašuju, že mám kafe a uklizený balkon...zlato, upřesním datum, co středa?
Papa Magda

No řekněte, nereagovali byste na takové úžasné pozvání na kávu? :-) Já ano.... a jak ráda...

Tudíž na dnešní den byl plánovaný výlet do Rožmitálu pod Třemšínem.


Jenže manžel si vzal volno z práce a řekl, že pojede se mnou. 

Jediná výhoda tohoto nápadu byla ta, že jsem nemusela řídit...ale abych pravdu řekla, raději bych řídila....

Už cestou jsme se "poprali" o klimatizaci. Já jsem ji 3x zapla, manžel ji 3x vypnul.

Tak jsem to nechala být.

Nebyl čas na kochání se přírodou, nestavilo se na každé mezi kvůli fotkám.

 Ale těšila jsem se na Magdu, tak jsem se snažila to neřešit.

Vím, že manžel můj fotografický koníček "nemusí"...


Do auta si můj muž vzal kolo a řekl, že nám dává 2 hodiny na povídání a že pojede někam okolo Rožmitálu na kole na výlet....

Když mě manžel vysadil v Rožmitále "na neznámém místě", tak jsem rychle prošla městem a udělala pár snímků....

Trošku jsem potom bloudila, než jsem  Magdy byt našla...ale fajn...holt nemám orientační smysl...
Netušila jsem, že mě někdo vysadí "úplně někde jinde", než normálně.


 S Magdou jsme zkontrolovaly malé šneky...

...velké šneky... (Má dva "obry", ale vyfotila jsem jen jednoho...)


...rychle jsme vypily kávu...
...chvilku si popovídaly ...
....a už utekla hodina a třičtvrtě a manžel nás z auta prozváněl....


Kuba má také PAS (poruchu autistického spektra), tudíž bysme si s Magdou mohly povídat hodiny....



Tak snad jindy.......

.... člověk má být vděčný i za málo. :-)


Narychlo jsem vyfotila pár namalovaných obrázků visících na nástěnce ....

Obdivuji  Magdina syna Kubíka...
... strašně moc se mi líbí, jak ve svých 8 letech maluje....
...a jaké detaily je schopný namalovat...

Rozhodně maluje líp než já... :-)

A tak doufám, že vy jste měli hezčí den...
Třeba ten zítřejší bude lepší než ten dnešní....

20 komentářů:

  1. Co na tohle napsat....díky za Magdu! I tak si stihla kávu a krásné fotky si nafotila!
    Měj hezký večer a zítra bude určitě líp!
    Moc tě zdravím, marcelko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Amélko, mrzí mne, že výlet nevyšel podle tvých představ:-( A máš pravdu, Kubík kreslí moc hezky, já si říkala, kolik mu asi je a už jsem se to dočetla. Je moc šikovný, Magdi!
    Taky se těším a doufám, že to vyjde:-).
    J.

    OdpovědětVymazat
  3. Marci no nedivím se...já radši taky jezdím na výlet sama....jenže neřídím, tak že jsem odkazaná buď na kamarádky což je skvělá varianta a nebo na chlapa což tedy asi radši sedím doma :-D...a přesně takový "dikrátor" jako ten tvůj byl můj taťka..mamka si s ním užila...měla jsi nám ho vyfotit :-D...ale fotky máš stejně krásné...A co Jeník..máš nějaké zprávy?

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, Jenda? Tadeáš píše jen pár řádků večer..asi je lepší nevědět. :-)
    Jeden den psal, že běhají po zahradě, jezdí na procházku s kočárkem a že zatím nechodí na společný program. Předevčírem psal, že Jenda plakal, protože se bál canisterapeutů, kteří přijeli se psy...a pak jsem brečela i já, že tam "chudáček" pláče...takže lepší nevědět. :-) Oni to zvládnou. Už JEN 2 dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Děvče moje, já byla z Tvého odjezdu taky naměkko.
    Ani nemám slov...moc děkuju, že i přes tu neshodu s mužem jsi návštěvu k nám nezrušila. DĚKUJI!!!
    Mám Tě moc ráda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kopretinko, děkuji za slova chvály. Jen máme "problém", malému mistrovi už nestačí blok a chce rovnou balící papíry:-))
    Marci, myslím na vás denně a MOC jsm zvědavá na článek, až se výletník Jenda vrátí domů...
    Pa magda

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu si to užíváš. A při čtení jsem se bála, že půjde muž na kafe s Tebou, dokud jsi nenapsala, že si vzal kolo. :D A Jenda to určitě zvládne.

    OdpovědětVymazat
  7. taky jsem myslela že chce jít s tebou...kresby jsou krásné, má Kubík talent..

    OdpovědětVymazat
  8. Copak jsem se to docetla? Jenik uz nekolik dni na Tabore, a Amelie si vyhazuje z kopytka. No teda :-D. Nebylo nejak mozne manzela odvratit od doprovodu? Jako napriklad zamcenim do spize nebo tak... Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Jarko, :-) ...Jako nápad to není špatné, jen realizace pokulhává. :-P

    OdpovědětVymazat
  10. Ty kresbičky jsou nádherné. Nápadité. Obdivuji tvoji upřímnost jak popisuješ cestu ke kamarádce. Asi tě chce mít pod kontrolou. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ami, parádní - krásné fotky z výletů, pěkně si to užíváš :-). Jsem tak ráda. To je skvělý, že ti farář půjčil Tadeáše :-DDD. Připojuji se k Jarce - zamčení do spíže, výborný nápad! ;-) Přeju klidný zbytek týdne, pokud možno v klidu a bez nečekaných doprovodů...

    OdpovědětVymazat
  12. ... úplně náhodně jsem k Vám zašla na návštěvu a asi to tak mělo být! Opět jsem si uvědomila :mnoho" věcí ... máme toho hodně společného ... MÁTE MŮJ OBDIV!!!!

    S úctou ...

    Vlaďka (angel.atelier)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky a jsem ráda, že se ti výlet podařil. Mrzí mě, že nám ten pátek nevyjde ale zdraví si nevybírá. Nebude ti vadit, kdybychom se domluvily na někdy jindy, že bych přijela na kafe já? Tak ráda bych tě poznala....

    OdpovědětVymazat
  14. Moniko, to se nedá nic dělat. Brzy se uzdrav. Potom se domluvíme na jiném setkání, těším se na Tebe.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné kreslené obrázky, smekám ... :-)
    Amélko, mám pocit, že Tvůj manžel je taky "iniciativní" ve věcech, ve kterých nemusí a tam, kde by měl pomoct, dělá mrtvého brouka :-(( Mám tohle taky doma .... :-((()

    OdpovědětVymazat
  16. Markétko, klepla jsi hřebíček přímo na hlavičku...hezky jsi to shrnula v jedné větě. Ano, tak to je a já to nikdy nezměním. Mrzí mě, že je to u vás podobné. Drž se.

    OdpovědětVymazat
  17. (Markét, MOC děkuji, marně jsem u Tebe hledala ten Lukiho obrázek, co mě tak rozchechtal (asi jsem ho přehlídla) - jak Luki nakreslil místo prodavače ceduli PŘIJDU HNED:-)), Kuba taky "vychytrale" nekreslí lidi, nebo jen udělá tečku a okecá to:"je daleko":-))
    Jinak POZOR, Marci je svědkem, že nesmí o svém muži mluvit, když mám v ruce kladivo, viď zlato?
    AChjo....
    Zlato, teď jsem si vzpoměla, můj táta má nějaký pozemek na Měsíci (má na to lejstro - byla to nějaká recese jeho kamarádů), že by jsme K. poslali na výlet?????????????

    OdpovědětVymazat
  18. Amálko, ten výlet, zas nedopadl tak špatně, jak by se mohlo na první pohled zdát. Na fotkách vidím, že nebylo moc hezky, ale snímkům to nevadí a líbí se mi. Nakonec jsi se setkala i s Magdou a chvilku jste si popovídaly. Její Kubík, maluje opravdu moc hezky, udivují mě, všechny ty vykreslené detaily. Teď už víš, kde Magda bydlí a třeba se ještě setkáte a budete mít i víc času na povídání. Hezký, den! :-))

    OdpovědětVymazat
  19. to jsou nádherné obrázky. génius :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Tak jsme tu Jarky dve. :-) Jedna s hackama a druha bez hacku.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...