úterý 5. července 2011

Duha

Duha...

....název článku bude dnes zavádějící.

NE. Duhu jsme neviděli, což je škoda, protože by potěšila moji romantickou duši.

Marně jsem ji v posledních deštivých dnech vyhlížela. :-)

Ale chci vám ukázat hru od Granny, která se jmenuje DUHA - HRA NA BARVY.

Když má Jenda dobrou náladu.... néé, to není vtip....

....i Jenda má někdy dobrou náladu.... :-)

...já vím, není to často, ale občas podobné chvilky jsou.

A tak pokud ji nááhodou má, tak plní různé úkoly....

Barvy od Granny má moc rád....

Třídí barvy...

...pojmenovává věci na obrázcích....
...a za odměnu dostane LIPO....

Bez odměny náš Jeníček nefunguje.....

14 komentářů:

  1. Jeníčkovi ta dobrá nálada tak moc sluší, přeju Vám všem ať mu vydrží co nejdéle... a je ohromnej šikulka to si lipo určitě zaslouží... Mám pocit že snad všechny děti nejlíp fungují s vidinou odměny a to nemají život tak komplikovaný jako Jeníček. Přeju krásný den Vám všem Dita

    OdpovědětVymazat
  2. Uz delsi dobu nakukuji...Takhle se mi Jenicek moc libi,preji,at mu tahle dobra nalada vydrzi!!Hra vypada uzasne!
    Jinak preji hodne sil a krasny den. Mirka

    OdpovědětVymazat
  3. PŘEJI HEZKÝ A DOBROU NÁLADIČKOU PROVÁZENÝ CELÝ DEN, TÝDEN, MĚSÍC.....
    POSÍLÁM POZDRAVENÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Amelie, prajem Ti, aby si uvidela DUHU, je to znak od Boha, pre nas ludi, ze uz nikdy nebude potopa a pre Teba znak, za raz urcite bude dobre
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie, je to je krasna hra. Prima, ze se Jendovi libi, alespon si trosku odpocines, kdyz si tak krasne hraje. A propo, nase deti taky lepe funguji s odmenou :o) Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Amélie,duhu máme taky doma,je moc hezká,ale Justy zatím barvy třídit neumí,teď jsme u tvarů:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta je hra je moc milá už od pohledu.
    Tak ať hrajete často :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý večer Amelie:-)
    Dnes jsem z tvého vyprávění a Jeníčka cítila naprostou pohodu:-).Hra je úžasná,neznám jí,tak vám přeji co nejvíc takových chvil.
    Hezký večer:-)).Marťa

    OdpovědětVymazat
  9. ...ale bez dudlíčku ano :oD hra vypadá lákavě !

    OdpovědětVymazat
  10. Další prima hra. Moc se mi ty hry Jeníčka líbí, jsem totiž hračička a s velkou chutí, bych si s ním skládala. A Jeník je šikula, barvičky rozlišil na 1*! :-) Duhu už jsem taky dlouho neviděla, ono by totiž muselo hned po takové přeháňce, vysvitnout sluníčko a to už se nám dlouho nepoštěstilo. I když, možná, dnes vyleze. Máme mlhu a už se začíná trhat. Hezký, sluníčkový den, tobě Amélie i Jeníčkovi. ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jenda je šikula a je krásné ho vidět jak je spokojený :o)

    OdpovědětVymazat
  12. taky mám radost že máte dobrou náladu..hry od Granny jsou fajn, máme je ve školce.

    OdpovědětVymazat
  13. Duha pro maminku k narozkám :-) Vše nej nej nej .....vím že už pozdě :-( Ale přeci :-) Moc sil a štěstí :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...