neděle 24. července 2011

Eliška a její narozeniny

Dnes je to přesně 13 let, kdy se chvíli po půlnoci narodila naše dcera Eliška.

Vážila 2690 g a měřila 48 cm.

Na porod koncem pánevním nerada vzpomínám, takže tuhle část raději vynechám.


Od té doby nám trošku povyrostla a dnes je z ní hezká a chytrá mladá dáma.

Už se stalo tradicí, že každý rok na zahradě probíhá oslava jejích narozenin.

Zpočátku jsem to organizovala já, ale poslední roky to Eliška zvládá sama.

Nachystá si vše potřebné na stůl v pokojíčku...

Soutěže, odměny a tombolu si připravuje i několik týdnů dopředu.

Obdivuji její pečlivou přípravu.

Děti odcházejí až za tmy a domů se jim většinou nechce....

Dnes tu měla Elinka 3 kamarádky ze třídy a jednoho mladšího kamaráda, kterého zná ještě z návštěv v místním Dětském centru.

Spolužačky vám ukazovat nebudu.

Martínka vám klidně ukážu - jeho maminka mi totiž dala svolení k uveřejnění fotek....



Oslava se jako vždy skvěle vydařila a za rok nás čeká další....




 "Moje drahá Elinko, ještě jednou Ti přeji všechno nejlepší, hodně zdraví, štěstí a lásky.
 Mám Tě moc ráda."

24 komentářů:

  1. To byla krásná oslava, Marcelko! Vyřiď, prosím, té krásce, že 13 je nádherné číslo!
    Přeji Elišce hodně zdraví, štěstí, splnění všech přání, prostě všechno dobré!
    Mějte všichni hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu skvělá oslava narozenin...Eliška je moc šikovná ....tak tedy se i já přidávám ke gratulantům ...přeji Elišce všechno nejlepší !!!

    OdpovědětVymazat
  3. A já se připojuju a Elišce přeju hodně štěstí a zdraví.Naše Natálka taky letos slavila třinácté narozeniny.Jak ten čas letí...

    OdpovědětVymazat
  4. Prajeme krásnej slečne k jej narodeninám len to NAJ!

    OdpovědětVymazat
  5. Eli, vše nej, hlavně zdraví a a´t vše zvládáš s úsměvem:-)
    M.

    OdpovědětVymazat
  6. připojuji se s gratulací. Oslava dle fotek vypadá náramně :)

    OdpovědětVymazat
  7. třináctý korálek na niti života
    navlékla sobě si Eliška, děva ta
    posílám gratulaci trochu rýmovanou
    dort představoval knihu jistě nepopsanou
    Elinko, ať tvé srdce tobě vždy řekne
    ať píšeš kapitoly jen a jen pěkné
    i když ti život občas udělá kaňku
    nezapomeň nikdy, že máš svoji mamku

    K té třináctce trochu opožděně blahopřání od mutila

    OdpovědětVymazat
  8. To byla opravdu oslava jak se patří. :-))
    Přidávám se ke gratulantům a i když opožděně, přeji Elišce všechno jen to nejlepší, hodně zdraví, hodně dobrých kamarádů a lásku celé její báječné rodiny. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Elišce vše nej..♥♥♥ ...je to holka šikovná, ta se neztratí :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Marci, děkuji za tento blog...vždycky když se cítím úplně na dně, jdu si počíst sem. Tvá nezlomná vůle a optimismus mi vždycky pomohou utřídit myšlenky, priority a tak...Děkuji, že píšeš! A Jeníček je opravdu kabrňák, krásně roste. Hodně štěstí přeji... Ori

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Ori, Tebe už jsem dlouho neviděla! Jsem ráda, že jsi napsala, díky. Snad jste v pořádku!

    OdpovědětVymazat
  12. Panečku, z Elišky už je hotová dáma! Přejeme jí vše dobré, pár skvělých kamarádů a hlavně zdraví! Mám radost, že se jí oslava vydařila.

    OdpovědětVymazat
  13. Já přeji Elince, ať je stále tak šikovná, krásná a chytrá, ba ještě víc a tobě, abys z ní měla vždycky takovou radost. Oběma vše nej!

    OdpovědětVymazat
  14. Elinka všem děkuje za přáníčka k narozeninám. Právě šla doprovodit kamarádku. Dvě spolužačky tu po oslavě přespaly a holky řádily skoro do půlnoci... Zvládlo se to i s Jeníkem, tak jsem ráda...

    OdpovědětVymazat
  15. Elišce přeji dodatečně k narozeninám všechno nejlepší. Je moc šikovná, oslavu připravila skvěle.

    OdpovědětVymazat
  16. Oslava se podle fotek vydařila,jestli je Eliška stejně šikovná jako maminka,tak se ani nedivím,že umí všechno krásně připravit a zorganizovat. Je to moc krásná slečna. Přeji všechno nej a hodně štěstíčka a životní pohody.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  17. Taky tradičně slavíme na zahradě, ale Robinek je zatím o rovných deset let mladší a druhý synek se teprve chystá na svět... Máš šikovné děti, ale asi mají být po kom ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. 13 je šťastné číslo, tak není ani už moc co popřát.Tak zase ve zdraví za rok!

    OdpovědětVymazat
  19. Krásná oslava se vším všudy. Je to moc milé, že si Eliška oslavu a tombolu připravuje. Je to šikulka a krásná mladá slečna. Přeju jí moře štěstí. :-*
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  20. Vyzera to na uplneskvelu oslavu. Ja sama si pamatam svoje oslavy ked som bola mala a doteraz na nich spominam vzdy s velkou radostou.

    OdpovědětVymazat
  21. Vždycky jsem říkal, že je velký problém, co dát dítěti 13 a více letému za dárek. Panenky to už nechce, autíčka taky ne, a na počítač nejsou prašule

    OdpovědětVymazat
  22. Tenisáčku...a vidíš to...Já mám zatím skromné děti. :-) Elinka chtěla 2 Barbinky - tedy ona by mě opravila - panenky Steffi love Evi. Jinak dostala šaty, svetr a výlet do bazénu.

    OdpovědětVymazat
  23. JÉÉ, NAŠE ELIŠKY MAJÍ SKORO STEJNÉ DATUM NAROZENÍ :)
    TO JSEM NEVĚDĚLA. TAKŽE 24. TVOJE ELI, 25. MOJE ELI :-))
    PŘEJU TEDY MLADÉ DÁMĚ VŠECHNO NEJ NEJ :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...