čtvrtek 28. července 2011

Hračky z Rané péče 1.

Jednou za čas...po několika měsících, k nám domů přijíždí paní z Rané péče.

Povídáme si o dětech, přemýšlíme, jak a čím Jendu motivovat, co zlepšit....

A také nám půjčuje hračky pro Jeníčka.

Jsem za to moc ráda.

Přece jen člověk nemá tolik peněz, kolik by si přál... a nemůže dítěti pořídit vše, co by chtěl...

Takhle si s tím Jenda pohraje...

...a po pár měsících knížky a hračky vrátíme...

...a zase dostaneme na zapůjčení jiné....

Tentokrát paní z Rané péče přivezla hračky dvě....

Jenže labyrint se Jendovi nelíbí...

Nebo se ho bojí?

Ani po měsíci nechytne "tužku" do ruky a neposouvá kuličku chodbičkami...
Ukazovaly mu to holky, ukazuji mu to já....
Nabízíme odměny...
...a nic....
Jenda hračku zdařile ignoruje.

Měl si tím cvičit "správné držení tužky"....
.....ale asi se nám nezadaří...

Takže tohle bude jedna z mála hraček....po více jak 4 letech, které u Jeníčka vůbec neuspěly.
Podobně ho nelákalo dřevěné puzzle s emocemi...ale to se nedivím -  autista nemá emoce rád....a neumí s nimi moc pracovat. Řekla bych, že ani se svými, natož s těmi druhých lidí.

Jenda je chytrý a zvídavý kluk a většinou rád objevuje něco nového, ale labyrint ho k hraní asi nepřiláká....
Nevadí.
Zkusíme zase něco jiného....

11 komentářů:

  1. A já vždycky na ty hračky koukám a moc se mi líbí. Většinou jsou to pro mě úplné novinky a jak jsem stará, tak bych je měla chuť vyzkoušet a ani bych za to hraní, nepotřebovala žádnou odměnu. :-)) Janíčka, ale hra očividně nezaujala, musím se smát, jak to dává jasně najevo. Je to nuda a dejte mi s tím pokoj! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kuličky jsou pod sklem a tužka je magnetická?
    Jinak si nedovedu představit tu spotřebu kuliček.
    Prostě Jenda ví, že 99 % psaného textu se tvoří klávesnicí a pro to jedno zbylé procento to asi nemá smysl se učit držet tužku. :) Věřím, že jednou změní názor.

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, Mutile, máš pravdu..je to na magnet. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, je to hezký počin, to půjčování hraček, i když to zrovna nevyšlo.
    Ten dort od babičky je naprosto úžasný, stejně jako všechny fotky! Měli jste hezké odpoledne a je to na nich vidět!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Nevadí, ne vždycky všechno klapne... třeba tomu přijde na chuť později. Zatím asi bude dobré zkusit něco jiného. Má nějakou oblíbenou?

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, má i oblíbenou hračku. Pokračování povídání bude zítra. :-) Ale je třeba hračky střídat, nic ho nebaví dlouho.

    OdpovědětVymazat
  7. Podívejte se na tento blog. Blogerka vše udělala z kamene. Je moc zajimave.
    http://duliba.blog.hr/2011/05/index.html

    Rad fotim. Když jsem fotil čmeláka seděl jsem v kvetinkah kde bylo mhoho čmelák a čekal jsem aby jeden přijet na muj květ.

    OdpovědětVymazat
  8. Amelii, pokud máte hračky půjčené i na několik měsíců, třeba Jeníčka zaujme hračka později.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem někde na netu četl, jak naučit správné držení tužky. Stačí dát dítěti krátký kousek pastelky, uříznout fixu nebo já jsem vzal tyčinku do uší a rozpůlil jí, pak jsme mu dali tyčinku a vodovky a naprostou automaticky uchopil tyčinku naprosto vzorově (ona jak je krátka, tak se ani jinak uchopit nedá :-).
    Bohužel, zatím se to správné držení nepřeneslo na velké tužky, ale časem na to taky přijde :-).

    trénovat tím, ž správného držení tužky je třeba vzít krátkou pastelku,

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj,
    my jsme měli z rané péče půjčenou hračku na podobném principu, ale bylo to spíš na malování, to by mohlo Jeníka zaujmout víc. http://bartolomej.mujblog.info/hracky-a-pomucky/hra-marbletick

    Ale pro našeho Bartoloměje to bylo těžké, takže jsme s ní taky neuspěli...

    OdpovědětVymazat
  11. Marbletick vypadá zajímavě..ale Jendu by to asi taky nebavilo..tak spíš pro holky. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...