neděle 24. července 2011

Procházka na hřbitově

Vím, že někdo nemá procházky na hřbitově rád...

A tak může tento článek přeskočit....


My jsme si to v pátek s Kopretinou užívaly....


A pro ty, kteří rádi bloumají v tichu hřbitova, je tu pár fotek....

















Krásný nedělní večer přeji....

10 komentářů:

  1. Keď som bola dieťa, často sme v rámci prechádzky zašli na cintorín a poprechádzali ho krížom-krážom. Nemám s tým problém, je tam taký zvláštny kľud, ticho ...

    OdpovědětVymazat
  2. Na klokotském hřbitově, už jsem dlouho nebyla. Je to velmi starý hřbitov a svědčí o tom i náhrobky, hned na začátku areálu. Je zajímavé je číst. U jmen jsou i tituly, jako pan prokurista, pan rada a paní radová ...
    Podařilo se ti "cvaknout", i dva krásné ptáčky. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Obrázky jako vždy pěkné, hroby dobře upravené, ale více na mne zapůsobí to místo, když jsem tam osobně. Takto přeneseně ten hřbitov nepůsobí tak, jak by měl, tedy uklidňujíc.
    Ale kameníky tam mají šikovné.

    OdpovědětVymazat
  4. I já mám ráda hřbitovy...nejvíc ty dušičkové, když svítí tisíce světýlek...a přiznávám, že v čase svých životních karambolů to bylo vždy místo kde jsem nabírala životní elán ...zvláštní :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Přidávám se do "party" milovníků procházek po hřbitovech.Mám ráda upravené hřbitovy, se zajímavými kamenickými výtvory.
    Také (ač nevěřící) chodím ráda do kostelů a kaplí,působí na mě jejich atmosféra.Máte pěkné fotky a je moc dobře,že jste si volno užila.

    OdpovědětVymazat
  6. Na hřbitově jednou ležet nechci,ale atmosféru hřbitovů mám ráda

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký večer,zvláštní, mladá maminka a fotky hřbitova,pro mě to znamená,že se velmi krásně zamyšlíš nad darem,který je život sám!takže příště se těším třeba na sluníčko ......Daja

    OdpovědětVymazat
  8. já budu v mešině..bojím se hřbitovům, asi mám nezpracované strachy..

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se ráda projdu po hřbitově,né že by to bylo moje hobby.Moc se mi líbí staré hrobky a sochy, pomníky.Škoda že je to už historie.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné náhrobky a ta fotka tuším vrabečků je úžasná!!!!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...