pondělí 11. července 2011

Jeníčkovy ksichtíky

Jedno dítě...

...."stokrát" jinak...



















6 komentářů:

  1. Jeník má hrozně pěkný oči a krásnej úsměv ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníček, je opravdu krásný kluk. Komupak se víc podobá? Mamince, nebo tatínkovi? A už jsi mu ukázala jeho fotky, jestlipak se sám sobě líbí? Měl by, mě osobně se tedy líbí, moc. ;-) :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Jarko, Jenda si sám sebe rád prohlíží na fotkách. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. přijde mi to nebo se Jenda víc poslední dobou usmívá?Ty xichtíky jsou super :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Sidhe, máš pravdu. Je to lepší...možná tím, že není APLA, školka, povinnosti, doktoři...vím já? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. NEBO ŽE BY RISPERDAL? SNAD TA LEPŠÍ NÁLADA VYDRŽÍ, HLAVNĚ KVŮLI TOBĚ, MARCELKO :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...