sobota 16. července 2011

Malá projížďka po okolí

Dnes se mi nechce nic vymýšlet.

A tak mě napadlo dát si pauzu od autismu.

Vím,  nedělám podobné pauzy často...

Ale možná právě dnes je ta správná chvíle....

Jeníček má rád přírodu, kytičky, mraky, mosty, zvířátka, tunely....


A tak se kochejte spolu s námi....

































9 komentářů:

  1. Amélko, náš Martínek má potřetí za sebou angínu. Tentokrát fest, navíc má pusu plnou aftů, má hlad a nemůže polykat...a tak po týdnu v práci jsem zavřená doma. :( Co se dá dělat, nic, jen doufat, že bude líp, a tak se kochám nad krásnými fotkami a ta s tím stromem mě chytla u srdíčka. :) Krásnou sobotu!! Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. Péťo, to mě moc mrzí...Martínkovi přeji brzké uzdravení a Tobě krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky. Je vidět, že ráda fotíš.
    A máš pravdu, je dobré si od autismu občas odpočinout. Kéž by to vám a hlavně Tobě šlo i doma.
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Děláš dobře, člověk si musí občas odpočinout od každodenních starostí a těšit se... vždyť i to štěstí je k životu nutné. Co by jinak z toho života měl. Přeji ti podle možností hezké odpoledne. :)
    Ten samotný strom je nádhernej, docela bych ho rád někdy na vlastní oči viděl. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Amelie!!
    Krásné fotky!!!
    A je fajn si odpočinout a načerpat novou sílu a energii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ten samotný strom je nádherný!! Moc!!!
    Měj se moc a moc hezky.
    Někam do odpovědí jsem Ti psala, že žiju v Soběslavi a vím, kde je Rolnička.
    A že jsme také byli před lety na plese Rolničky, naše kamarádka má chlapečka, který tam chodí..

    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Som tu prvýkrát, takže som trošku dezorientovaná . Musím to tu preskúmať, možno sa do toho pustím hneď večer . Mám sesternicu, čo má autizmus a žiadna sranda to teda nie je a to ju vidím párkrát do roka . Fotky sú pekné, tak snáď sa sobota vydarila . Niekedy človek musí vypnúť, inak si sa zbláznil .

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, to jsou krásné snímky. Líbí se mi čisťounké domy ve městě, líbí se mi železniční viadukt a moc se mi líbí pohled do přírody. Bílé obláčky na modrém nebi, jsou jak od malíře a krajina je nádherná. Boží muka na závěr, jsou taky moc hezká. :-))Hezkou, sluníčkovou neděli, přeji!!

    OdpovědětVymazat
  8. i ta beruška je povedená, Marcelko, nádherná dokumentace..kde to je?

    OdpovědětVymazat
  9. PAUZA JE FAKT DŮLEŽITÁ.
    SNAD SI OBČAS TÍM FOCENÍM ODPOČINEŠ A PŘIJDEŠ NA JINÉ MYŠLENKY :-)
    KRÁSNÉ FOTEČKY...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...