čtvrtek 7. července 2011

Pentličky a kamínky

Posledních pár dnů je krásně.

Venku svítí sluníčko a Jendu nestraší "bubák" ve formě bouřky.

Nastal nám opravdový prázdninový čas.

Holky jsou s mojí maminkou u babičky na Moravě.

Nevěděla jsem, jak bude Jenda zvládat nepřetržitou přítomnost svých sester doma a poprosila jsem maminku, aby je vzala na týden "pryč"....

Elišce se jet nechtělo, nerada bývá někde bez maminky a tohle je poprvé,  kdy je v Prostějově  jen s babičkami.

Už po 2 dnech psaly dívenky sms, že tam nechtějí být a že chtějí jet domů. :-)

Ale mají smůlu. I já si někdy potřebuji odpočinout.
A Jenda vydá za pět dětí...

 Jeníček si těch poklidných dnů náležitě užívá.

O prázdninách ho "netrápí" školka, APLA, doktoři, děláme jen to, co má rád.

A na jeho náladě je to hned vidět.

Miluje stužky, pentličky a kamínky... to už jsem někde psala.

Nezajímají ho "normální" hračky, a tak mu je poslední dny nenutím.

Užíváme si se stužkami a s kamínky a Jeníček je šťastný.

A protože jsem maniak na fotky a neumím vybrat jen jednu nebo dvě....ale to už za ten rok a čtvrt, co se spolu "vídáme", určitě víte, tak své dnešní povídání rozdělím....
Dnes budou "pentličky" a zítra kamínky.

Jeníček má svých pentliček plný klobouk.

Často, když jsme ve městě a je nervózní z lidí a z neznámých situací, tak aby se uklidnil, kupuji mu nějakou stužku. Jeden metr za pouhé 2 Kč....tak proč mu tu radost nedopřát, že?

Včera bylo horko, ale Jenda se odmítl vzdát svých tepláků a mikiny.
Tričko a kraťasy většinou nadále odmítá.

Rád si stužky vysypává na deku...
A jednu podruhé mi podává....


Opakuje si u toho barvy.....
Říká: "Chceš pentličku jako...čuník (růžovou)....
...jako sníh (bílou)....

....jako třešinka (červenou)....

Jako nebíčko (modrou)....

Rozdává své veselé úsměvy a hýří dobrou náladou.....

V jednu chvíli si ty své poklady naskládal pod sebe a odpočíval.....

A aby to Betynce nebylo líto, tak jí ty svoje pentličky půjčil....

Když už mu bylo horko, tak naházel svoje poklady do klobouku...

Odcházel pak ze zahrady se slovy: "Jeník bojí sluníčka"....

.....a hurá domů na slíbenou zmrzlinu....


A zase dám to své oblíbené: "Kdo si hraje, nezlobí...." a u Jendy to platí dvojnásob....

14 komentářů:

  1. Dostala jsem se na Váš blog náhodou,ale už delší dobu čtu se zaujetím.Mám 17letého syna s epilepsií a těžkou psychomotorickou retardací - zkrátka takové mimino,ale několik autistů znám ze stacionáře,kam syn chodí.Proto moc obdivuju,co všechno pro Jeníčka děláte.Na dnešních fotkách vypadá fakt spokojeně,tak přeju,aby ho ta dobrá nálada držela co nejčastěji.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Téda! Jeník má tolik pentliček a mašliček, že kdyby se nebál koupání v bazénku, tak by mohl nalákat tolik Haniček dušiček, že by mu hrnečky nestačily. Pěkně se směje, Volšoveček jeden. :)

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju za návštěvu u mě a těší mě ,že se Jeníkovi líbí vodník,já mu ho zas nafotím a přidám ještě trpaslíky,třeba se mu taky zalíbí.
    Ukláním se před Vámi a přeju hodně usměvavých dni a hodně sil.

    OdpovědětVymazat
  4. Je príma že si i Jeník užívá léta a Vy s ním.Jsou zvláštní ty hračky našich dětí -mladá má zase své volanty -cokoliv co je kulaté -taktéž pro ni velká odměna.Jeníkovi přejeme spoustu nádherných pentliček a kamínků a Vám pohodu dnešního dne.

    OdpovědětVymazat
  5. Jeník si krásně hraje s pentličkama a kamínky:-). Stejně je to legrační, jak kolikrát všichni my dospělí vymýšlíme hračky, dárky,...pro ty dětičky a oni si pak vyberou za hračky takový obyčejný věci a s těma si vyhrají líp, než s těma "nejkvalitnějšíma" hračkama...U Lukáše momentálně nejvíc vede televizní ovladač, který je jako mumie, přívěsek na klíče s žetonem do nákupního košíku,...prostě normální "dospělý" věcí a hračky se válí nevyužité v pokojíčku:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že ty "hračky", rozvíjí u dětí fantazii. Barevné pentličky, nemusí být jen pentličkami a krásné hladké kamínky, jen obyčejné kameny. Kdo ví, na co Jeníček myslí, když si rovná kamínky do řady, anebo natahuje v ruce mašličky. ;-) Nedím se, že byl ze sluníčka zmordovaný, zmrzlinka jistě přišla vhod. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Z Tvých fotek je vidět, že Jeník si to užívá a hra s pentličkami ho dělá šťastným.Jeho rozesmátá tvářička je jako sluníčko. Krásný klouček.

    OdpovědětVymazat
  8. No to je úžasný....a i opentlená Betynka má radost :oú

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný klučík..:)Přeju pěkné léto a co nejvíce příjemných zážitků...:)

    OdpovědětVymazat
  10. Jeden Jenda vydá za pět dětí ? Za kolik potom vydají dvojčata mého bratra ? :-D Nejspíš rovnou za deset.

    OdpovědětVymazat
  11. Jeníček vypadá spokojeně a já se skláním před vaší péči o něj.Nevím zda bych to samé zvládla já.

    OdpovědětVymazat
  12. Co napsat-smekám a přeji pohodové dny.Maruš-Fukčarinka
    Tak uvažuji,pročetla jsem si zde toho hodně-manželovo dítě není Jeníček?

    OdpovědětVymazat
  13. Maruš, asi nerozumím otázce..je jeho dítě. Je jako by mu z oka vypadl. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...