pondělí 25. července 2011

Kostky s krtkem


Jeníček má rád Krtečka....


...a tak jsem mu koupila kostky s Krtkem....
Líbily se mi obrázky,  na kterých byly jahůdky, zrcátko, hřebínek, sluníčko, včelka ap.
jednoduché obrázky, které Jeníček zná.


Obrázek zatím Jeníček poskládat neumí....


Jeníček kostky vyndal z krabičky...

 Prohlédl si obrázky...


... a postavil komín...



Rozložila jsem na houpačku papírové obrázky.
Myslela jsem si, že si Jeníček jeden vybere a že ho zkusíme společnými silami složit....


Ne.
Prohlížením obrázků Jenda s hrou skončil....


Posbíral obrázky....


...a uklidil kostky do krabice...


Hmmm, tak třeba jindy.
Zatím zůstáváme u stavění komínů a řad...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...