pondělí 25. července 2011

Dřevěné puzzle s čísly


Když Jeníček CHCE, tak hezky "pracuje"...


Pozná čísla a znaménka plus, mínus, rovná se....


Tohle puzzle je ještě po holkách...


Jeníček má dřevěné skládačky v oblibě....


Ale musí chtít...
..... a to není moc často...


...a tentokrát nechtěl...


Ani odměna v podobě želatinových písmenek ho nechtěla přitáhnout....


Válel se na houpačce, kopal do stolu... polehával....


...mačkal si dudlíčky....


...a dělal, že tam není....



Házel po mě "kostičkama" ....


...a zalézal pod stůl...


Trvalo to asi čtvrt hodiny nebo 20 minut....


...a pak se mi nějakým zázrakem povedlo ho na chvíli přimět k činnosti....


Složil ze tří kousků oranžovou houbičku....


...a potom i hnědého pejska....


Ostatní věci jsem složila já.
Nevadí.
Byla jsem ráda, že se mi podařilo ho alespoň na chvíli přimět k nějaké "smysluplné" aktivitě....
Každá chvíle, kdy není schovaný ve své ulitě, se počítá.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...