pátek 29. července 2011

Kytička od dětí

Před pár dny jsem dostala krásnou kytičku.

Jenda nesnáší určité zvuky - nemá rád zapnutý mixér, nelíbí se mu rámus, když naklepávám řízky nebo když strouhám strouhanku.

A když něco z toho plánuji dělat, pak poprosím holky,

aby vzaly Jeníčka na 15 minut ven.

Nejčastěji se "obětuje" Šárka.

V poslední době se Jenda z té čtvrthodinové procházky vrací špatně naložený a říká, že ho Šárka zlobila, ale já vím, že to není pravda.

Něco se mu nelíbí a já zatím nevím, co.

Ale hlavně že mám čtvrt hodiny na ty "hlučné" práce, které se Jendovi nelíbí.


Z každé procházky mi děti přinesou kytičku....

A o jednu se s vámi chci podělit.

Řekněte...není nádherná?

18 komentářů:

  1. Kytička od dětí, nebo namalovaný obrázek - to vždycky hodně potěší..:) Obrázky si schovávám, některé kytičky mám usušené....
    A ta tvoje kytička je opravdu nádherná, ta se dětem moc povedla...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Amelie, je moc krasna. a je super, ze uz jsou holky tako schopne pomoct.

    OdpovědětVymazat
  3. je krásná :o) ,jinak k těm zvukum ,nám zase třeba vubec nevadí vysavač ,ale jakmile něco musím zatlouct,přitlouct nebo začnou sousedi sekat,vrtat,řezat dřevo je zle.Pak taky našemu Ondřejovi vadí děsně dětský(miminkovsky) pláč a "řev" koček.Když jsme byli na audiu tak u určitých zvuku řval jak tur ,že ho bolí a nakonec měl takovej hysterák,že upadnul na zem a chytil záchvat paniky.Taky se jako vy snažíme vychytat zvuky co vadí.Tak držím palec ,aby se dařilo Jednu "zabavit" jinde.)

    OdpovědětVymazat
  4. Sidhe, vrtačka a zatloukání něčeho mu vadí taky, ale to zas nedělám tak často. :-) A vysavač nemáme. Vadí mu taky pípání mikrovlnky, když si zapomenu vyndat jídlo, nebo i sekačka na trávu. Miminkovský pláč nemáme vyzkoušený...už žádná miminka. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásna! Túžim raz takú dostať :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká kytička, pěkná aranž.
    Jistě maminku vždy potěší.

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásná luční květina, pěkně doplněná zelenými lístečky a svázaná stébly trávy. Šárce a Jeníčkovi se moc povedla a tobě udělala určitě radost, protože máš hodné děti, které na tebe myslí i na procházce. :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, je. Kytky od dětí jsou nad všechny orchideie světa.
    Pěkné dny, Marcelko!
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Marci, když vidím Jeníka s kytkou, napadlo mě (nevím zda jsi to psala dřív), UMÍ SI PŘIVONĚT????
    Je to obyčejná otázka, když se tu probíral sluch, nějak mě to při pohledu na kyti napadlo.
    Snad to nevadí, ale když Jenda tak vnímá třeba přes dotyk hladký drsný povrch, jestli by ho při nějaké činnosti třeba nenalákala vůně - koupání.
    Magda
    Kyti je krásná, také jsme si dnes natrhali veeelkou kytku - na "Motýlí louce", Kuba tak pojmenoval jednu louku.

    OdpovědětVymazat
  10. Magdi, přivonět si umí...jednu dobu očichával kořenky a koření v nich. Ale třeba Eli je na některé vůně a pachy přecitlivělá.
    Kuba je dobrej...ty jeho hlášky můžu :-)..a "motýlí louka" je super slovní spojení.

    OdpovědětVymazat
  11. Je to pro Tebe
    vázanka kytiček,
    co vyjádřuje city,
    pro mamku,
    od milovaných dětiček!!!

    (Verš není od Nezvala, ale je to spontální reakce na tvůj příspěvek od Lezarts).

    OdpovědětVymazat
  12. krásná, mám ráda " prosté" kytičky

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná, taky jsem nosil mamince, když jsem vyjel někam na kole. :)
    Napadá mi, nechceš někdy zkusit s Jeníkem šokovou terapii? V autismu se nevyznám, ale malým dětem
    se nesmí vždycky vyhovovat, těm zdravým, jinak to zneužívají. Může mít přece chování zdravého dítěte. :)

    OdpovědětVymazat
  14. JŮ, MY MÁME TAKY JEDNU MOTÝLÍ LOUKU... A MOOOC KRÁSNÉ VZPOMÍNKY NA NI :-)
    KYTIČKA OD DĚTÍ POTĚŠÍ MOC; TO JE FAJN, ŽE TI JI NOSÍ, ZASLOUŽÍŠ SI JI KAŽDÝ DEN, MARCELKO :)

    OdpovědětVymazat
  15. Pavle, neboj, já mu ve všem nepovolím, naopak. Jsem na něj tvrdá..i když i ta tvrdost se dá aplikovat s láskou. Dnes měl taky šokovou terapii - ač řval jak tur, musel s asistentkou ven. Jsem tvrdá a neústupná. Nechci z něj mít rozmazleného "fracka".

    OdpovědětVymazat
  16. Spomínam, kde sú tie časy, keď mi deti nosili z prechádzok kytičky. A že Jeníčkovi prekážajú tie zvuky? Mne prekážajú tiež :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná kytička a zajímavý článek. A tak nějak si říkám, proč mi Tom nadává, když pustím šlehač nebo mixér, a proč odmítá pracovat s vrtačkou. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...