úterý 1. listopadu 2011

Na hřbitově v Prostějově

A dnes jen pár fotek....

...které jsem vyfotila v Prostějově na hřbitově....


Už víte, že mám procházky těmito tichými místy moc ráda...






...a tak se projděte se mnou...



Přeji vám krásný úterní den a spoustu úsměvů na tváři...




..................vaše Amélie


















10 komentářů:

  1. Moc hezké fotky. I Tobě Amelko přeji krásný a klidný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano klid a mír vládne ve dnech všedních obvykle na hřbitovech.Sem tam pár lidiček. Nyní doslova procesí, letos jsme pouze zapálili svíčky a dali kytku. Pak pelášili domů, procházka se nekonala postihl mne zánět žil. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  3. AMelie, škoda, že jste se neozvala, mohly jsme jít na kafe. Pro příště kontakt na mě 604233032.
    Prosím, nezobrazujte veřejně tento komentář.
    Děkuju a budu se těšit na přístě :)
    Lucka ze Studence (5km od Pv)

    OdpovědětVymazat
  4. Také mám hřbitovy moc ráda... Nějak mě od malička přitahovaly (možná proto, že jsme vedle jednoho bydleli a já si chodívala za hřbitovní zeď hrát :-)) Gabro

    OdpovědětVymazat
  5. také moc ráda chodím po hřbitovech. Prohlížím a čtu si cizí náhrobky a přemýšlím o lidech, co tam leží. Jaký měli život a tak.
    Na hřbitovech je většinou klid a pohoda. Jen tento víkend tam chodily davy lidí.
    Nevím, jestli jsi už navštívila hřbitov na Vyšehradě v Praze. Moc doporučuji.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  6. To byl pravý dušičkový den. Vyfotila jsi spoustu krásných soch, na našem hřbitově, jich snad ani tolik není, nebo si špatně všímám. Přestože jsou teď tato místa plná lidí, ze tvých fotek dýchá nádherný klid.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám od dětství moc ráda ty hřbitovní holoubky na pomníku. U nás na hřbitově jsou asi dva takové hroby co je mají,jako malá jsme toho mrtvého vždy hladila,babička mě musela vysazovat.Bylo mi pokaždé moc líto, že je mrtvý:-(

    OdpovědětVymazat
  8. Na velký hřbitov do Prostějova se též velmi rád čas od času vracím. Taktéž jsem letos na podzim pořídil pár fotografií. Už se těším až přijde na sochy a hroby sněhová peřina, to vyrazím znovu:) Vždy si na tomto hřbitově vnitřně odpočinu:)

    OdpovědětVymazat
  9. škoda, že jsi nenapsal jméno....človíčku vracející se v PV na hřbitov.:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Není to neúcta, ale vědomí mé nicotnosti před mystériem stvoření:))) Ale jmenuju se Jirka:) A přeji všem zde přítomným a příchozím, aby si žádným zlořádem TOHOTO světa nenechali brát mír v duši:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...