pátek 25. listopadu 2011

Jenda a korálky


Občas mi docházejí nápady ....


...čím Jeníčka zabavit...


Korálky zaberou skoro vždy....


Na obrázcích je dával do plechovky (asi od piva)....



..to se mu líbilo....


Horší už to bylo s vyndaváním korálků....


...protože se nám moc nedařilo je tou malou dírou vytřepat....


Nakonec jsem musela Jeníčkovi pomoct, aby hra neskončila řevem....



Ještě korálky spočítat......
...a bude konec hry....
Každá hra Jendu baví pár minut.... (pokud vůbec)



Počítání je Jeníčkova oblíbená činnost....


Jeden, dva, tři....


...občas napočítá i do deseti....


....je to přece šikovný kluk.....

8 komentářů:

  1. Hned jsem si říkala, že vyndat korálky z té plechovky nebude žádná sranda a tys mě to o pár řádků dál, potvrdila. :-)) Já se z těchto plechovek, neumím ani pořádně napít, nějak se mi zdá, že z nich ta tekutina špatně teče. ;-) Jeníček se mi zdá na fotkách v dobrém rozmaru, všude se usmívá a ta jeho velká kukadla, ty já miluju.

    OdpovědětVymazat
  2. To je takový můj malý počtář.Na těch fotkách je kouzelnej.Marci,ty určitě přijdeš zase na něco,co ho chytne a u čeho bude tak zářit.Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě napadlo, jakpak pak dostanete korálky ven:-). Jeník vypadá, že ho to bavilo a vyhrál si pěkně. Je super, jak jsi vynalézavá v těch zábavách, co mu vymýšlíš, to je fakt obdivuhodný, mě dochází inspirace každou chvíli, naštěstí Lukáš se zabaví hodně i sám

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, Petro, ono to z té plechovky zpočátku vůbec nešlo. Pěkně jsem se navztekala ( v duchu, aby to Jenda neviděl).... Vůbec mi to nešlo vyndat...Taky jsem plechovku tajně vyhodila a tuhle hru už opakovat nebudeme. :-P

    OdpovědětVymazat
  5. Je radost se dívat jak je dítko u toho spokojené a ty jsi měla skvělý nápad jak ho zaměstnat,věřím,že to někdy asi není jednoduché.Krásný Advent.Věra.

    OdpovědětVymazat
  6. Teď si vzpomínám, můj syn četl ve čtyřech letech a oslňoval tím v metru cestující. Bohužel ta inteligence ho v dospělosti takřka opustila. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda navlékání korálků.. Umí je Jenda taky navlékat?

    OdpovědětVymazat
  8. Aničko, ano, umí navlékat...teď zrovna nemůžu najít článek, ale určitě už nějaký o korálcích byl..navléká rád velké barevné korálky.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...