neděle 20. listopadu 2011

U rybníka













17 komentářů:

  1. Marcelko, moc krásné pohodové fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, ty fotky jsou krásné! Vystihla si dokonale podzimní náladu.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky Amélie, jsi profík ve fotografování! -:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotečky. Voda mne vždycky taky táhne.

    OdpovědětVymazat
  5. KLID A POHODIČKA.
    PŘEJI KLIDNÝ A POHODIČKOVÝ TÝDEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, překrásné něžné fotky:-) Hezký nedělní večer.

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé podzimní snímečky. Takové uklidňující. Přeji ti pohodový nedělní večer.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou pěkné fotky. Vypadá to krásně, musí se tam dobře relaxovat

    OdpovědětVymazat
  9. Ta chalupa u rybníka je kouzelná.Fotky jako vždy krásné!!!!!Papa

    OdpovědětVymazat
  10. Ilonko, prosím, napiš mi mailík.

    OdpovědětVymazat
  11. Všem vám moc děkuji za pochvalu fotek a přeji příjemně prožité pondělí.

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý podvečer, Amelie =) .. k Vašim stránkám s Jdníčkem jsem se dostala blouděním po internetu v práci na noční .. Je mi 21 let a pracuji jako zdravotní sestřička v Praze =) .. Chci Vám aspoň takto vyjádřit velkou úctu a obdiv - jste určitě skvělá maminka a Vaše články sleduji pravidelně. Přeji, ať Vaše bolesti brzy zmizí a s Jendou hodně trpělivosti.N.

    OdpovědětVymazat
  13. N., děkuji. Vítám každou novou dušičku. Jsem ráda, že jsi zavítala a snad se ukážeš častěji.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty fotky jsou fakt nádherné.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné romantické fotky romantické duši.-)
    Zbyněk

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...