pátek 11. listopadu 2011

Knoflíková mánie


 Na nějakém blogu....
...vzhledem ke svým cca 10 tabletkám denně (na bolest nohy) ...nevím na kterém....


 ...jsem nedávno četla o knoflících...


 Napadlo mě, že tohle by se mohlo Jendovi líbit...


 Má rád kuličky a kamínky...


 A věděla jsem, že tohle ho určitě zaujme...
...různé barvy, různé tvary, různý materiál...


 Na Mimibazaru jsem koupila "pár" knoflíků....
.



 ..a Jenda je jimi unešený...


 Staví si je do řad, třídí je podle barev...


 .... a říká, který se mu nejvíc líbí....


 Chlubí se jimi babičce a dnes i mému bratrovi, který se na nás přijel na chvilku podívat.
Jenda ho neviděl 2 měsíce a přece ho nadšeně vítal....


 Od oběda do večera spolu knoflíky probrali asi 3x...


No řekněte, není to nádhera?

 Nehráli byste si taky?


Vždyť "kdo si hraje, nezlobí"... :-)



 Přeji vám  krásný víkend ...

 ....a mějte se rádi....

10 komentářů:

  1. Mila Amelko, dnes jsem se zrovna probirala moji sbirkou knofliku (potrebovala jsem 2 na novy nakrcnik) a pripadala jsem si asi stejne jako Jenda :) Preji krasny vikend, Monika.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak krásný knoflíčkový víkend :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Moje babičká má krabičku s knoflíky, taky takovou směs,myslím,že by se tam 2 stejné nenašly,ale měla jsem vždycky ráda,prohlížet je, brala jsem to jako malý poklad.Takže se Jeníčkovi vůbec nedivím,že se mu knoflíky líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeník je kouzelná dušička, dokáže člověku ukázat kolik je kolem nás krásy a my kolem ní denně chodíme bez povšimnutí.Krásný víkend Amelko

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, Mací, když jsem byla malá, chodila jsem k babičce do její šicí skříňky a taky koukala na její stařičké knoflíky. Já chci být zase malá a jen tak si hrát! :-) Tina

    OdpovědětVymazat
  6. To je skvělé!!!!Chce to jen zapojit fantazii,možná i barevné velké fazole by uspěli.Tak si pěkně hrajte a užívejte víkendu.Papa

    OdpovědětVymazat
  7. Výborný nápad, je vidět, že Jeníček je nadšený a jak je šikovný, hezky si je řadí podle barev do řady. A mě taky se baví hrabat v knoflíkách :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám v krabičce nějaké knoflíky. Vždycky když vyhazuji nějaké oblečení, napřed odstřihám knoflíky a pak teprve onu věc vyhodím. Ale tak krásné, jako vidím u tebe, nemám. Moje mladší sestra, knoflíky nesnáší. Nosí jen trička, mikiny a bundy na zip, na knoflík, by nesáhla. :-))) Jeníček si krásně pohrál a já bych si klidně hrála s ním. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jarko, vidim ze nejsem sama. Na konflik taky nesahnu. ;) Kdyz jsem byla mala, tak jsem pri myslence ze bych mela mit na sobe obleceni z knofliky sla do totalniho afektu. :/

    Amelko, je to zajimavy jaky je kazdy autik jiny. :D

    OdpovědětVymazat
  10. jediné co bych nemohla..mám nějakou fobii ..nemám rýda knoflíky, na pohled ani na omak:-( Vůbec tomu nerozumím, ale není to o rozumu...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...