úterý 22. listopadu 2011

Zámecký park Vrchotovy Janovice 2

Pokračování procházky po zámeckém parku ve Vrchotových Janovicích




Občas žasnu, co se za půl hodiny dá udělat fotek.


Musím říct, že mě Jenda překvapil, že z kočáru vůbec slezl.


Za poslední rok se to moc často nestávalo....


 V posledních měsících odmítá chodit ven úplně....


Tedy "chodit"...vždy se veze na kočáře a POKUD sleze, tak 100 m před domem a utíká "po svých" domů....




 Tentokrát mě překvapil....


 ...sluníčko a nádherná podzimní příroda udělaly své a "donutily" Jeníčka slézt z kočárku a po dlouhé době se proběhnout....
...žádní lidé, ticho, slunce, zlaté listí a poskakující Betynka....


 Jenda byl nadšený, což uvidíte na dalších fotkách....
Pokud tedy vytrváte.....


 Trochu mě udivila věta v mailu, že si mám dát pozor, aby se z mého blogu o Jendovi nestal fotoblog.
Neumím dát na blog ANKETU, abych se vás zeptala, zda vám na mém blogu vadí, že některé příspěvky nejsou o Jeníčkovi....
...i když zrovna procházky po parku o Jendovi přece jsou, ne?... :-P


Vadí vám, že nepíšu o tom, co vyvádí Jeníček?


Rok to bylo jen o Jendovi.

Ale psát jen o tom "negativním" pořád nejde.

Mám celý den uječené vzteklé dítě, od kterého nesmím ani na krok a ještě večer o něm mám psát?
Nejde mi to. V posledních týdnech je toho tolik, že to moc nezvládám.



Naopak. 
Mně se líbí, že na blogu je i něco jiného.
Jak jste na tom vy? 
Líbí se vám fotky přírody nebo chcete, abych psala jen o Jeníčkovi?

Je to jen otázka. Neříkám, že se tím budu řídit. :-P




Když fotím přírodu, tak mi nikdo nenadává.
Když fotím ječící, plačící dítě, chodí mi anonymy, jakého mám nevychovaného spratka, jak jsem neschopná....a já to pak nezvládám.....



Myslela jsem si, že je to příjemné rozptýlení 
......a nebo není?






Fotky přírody mi dělají radost.






... focení je moje radost....





Ráda se s vámi dělím o fotky přírody.... 
Příroda mě nabíjí energií, při focení zapomínám na starosti, na bolesti, na anonymy, na všechno.....






A nelze říct, že když dám na blog fotky přírody, že pak blog není o autismu....


...ale je....
Protože na chvíli zapomenu, že každý den musím zvládat boj se 3 autisty....



Boj často únavný a vyčerpávající.....
A to, že o tom nepíšu, neznamená, že to není....

To jen znamená, že večer (nebo v noci), kdy články píšu, chci (potřebuji) myslet na něco úplně jiného než je autismus....

24 komentářů:

  1. je to hlavně tvůj blog, tak bych se neřídila radami druhých..
    fotky jsou krásné, alespoŃ tímto způsobem poznávám nová místa :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně jak píše Lucka, je na Tobě, co na blog dáš a než si nechat nadávat od hulvátů, tak raději dávej fotky. Mě se blog s fotkama libí, máš cit pro detaily.H
    Přeji Ti klidný zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
  3. Amélie, krásné a pozitivní fotky! A souhlasím s Lucií, je to Váš blog, tak si sem pište a foťte co chcete. Komu se to nelíbí, ať sem neleze! A jinak Vám pořád držím palce!!! Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Lenko, Majko, díky. Jsem ráda, že to vidíte takhle. Já taky.

    OdpovědětVymazat
  5. Marcí, můj názor znáš !
    Myslím, že jsi všechny ty otázky mezi krásnými podzimními fotečkami shrnula sama :-)
    Prosím tě foť,užívej si těch krásných krátkých chvil za foťákem, když se jen soustředíš na objekt a nemusíš nic řešit, jen tiše vnímat !
    Aby jsi pak měla dostatek sil žít !
    Jen ty sama rozhodneš co chceš zveřejnit na svém blogu a ostatní čtenáři mají podobnou volbu sdílet ho s tebou a nebo také né .
    To ať si každý zvolí sám dle svého nejlepšího vědomí a svědomí !
    Opatruj se !

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, díky. Vím, že máš pravdu, tak neskutečně hezkou pravdu. Ano, posledních pár dnů si mohu "relativně" užívat focení. Pak bude zima a nedostanu se nikam. Jenda zimu nesnáší. Díky.

    OdpovědětVymazat
  7. Samozřejmě foť a dávej sem fotky.
    Fotky jsou to moc krásné, máš na to talent.
    Já už dávno vycítila, že když je Ti ouvej, tak fotíš a dáváš sem ty fotky.
    Máš na to nárok.
    Nedej se odradit.
    Já když už nemohla z toho svého autisty, tak jsem chodila v pátek po práci na 2 hodiny do kavárny s kamarády na kávičku.
    Moc mi to pomáhalo, zrelaxovala jsem se tam.
    I když mi to mnozí vyčítali, že neletí domů uklízet, vařit a prát.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  8. Vždyť je to tvůj blog,tvoje odreagování.Je věcí každého,jestli chce nebo nechce nakukovat,jestli chce nebo nechce prohlížet fotky.Já za sebe hlásím,že se mi fotky líbí,nevadí mi ani náhodou,stejně tak si ráda čtu (a děkuju za tu možnost)o Jeníčkovi.Nemáš to lehké a pokud ti focení dělá radost,nepřestávej.A určitě se s námi o krásné fotky nezapomeň podělit.

    OdpovědětVymazat
  9. Tvé fotky mě při čtení na blogu nezaujmou tolik jako povídání o Jendovi, přeci jen takových fotoblogů je spousta, ale chápu, že je to pro tebe důležitý koníček a nijak mi nevadí. Pokud zrovna nemám na fotky náladu, článek nečtu a počkám na další o Jeníčkovi. Je to tvůj blog a pokud chceš fotit a dávat sem své fotky, klidně pokračuj!:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezky to píšeš, Jeníček tam přece je s tebou a ten kdo ho tam necítí, ti nestojí za námahu, pokud slezl s kočárku, bylo mu zřejmě dobře, venku v přírodě a tobě asi také, příroda je dobrý lékař a tvé hezké fotky o tom svědčí, jen foť a dělej co tě těší.

    OdpovědětVymazat
  11. Proč se ptáš? Je to tvůj blog a dávej si sem co jest tobě libo. Komu se líbit nebude nemusí tu chodit. Neboj prázdno mít nebudeš, máš tu krásné snímky a na ty se každý rád podívá. Úplně tě chápu, že chceš změnu, tak se pusť do všehochuti - to co cítíš, že by jsi sem chtěla dát tak dej. Buď sama sebou a nenechej sebou manipulovat. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  12. Taky se mi líbí ten hrníček :)
    Máš velmi zajímavý blog. Je pochopitelné, cos sem napsala. Důležité je, že aspoň věcmi, co tě baví, se odreaguješ ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Vše už bylo řečeno. Tohle je tvoje teritorium,každej může být rád,že ho sem pustíš. A co si na blog dáš je jen tvé rozhodnutí a tvá věc. Komu se to nelíbí,nemusí chodit. A lidi jsou stejně divní. Někomu vadí fotky přírody,že to je blog o autismu a jiným zase vadí ječící Jeník. Nevím,proč sem tedy pak chodí.V životě jsi jednou dole,jednou nahoře a ty máš právo podle své nálady na svůj blog dát to,co ti nejvíc pomáhá. Nakonec proto tenhle blog taky vznikl,ne? Aby sis utřídila myšlenky, vypustila šťávu, odpočinula si...

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se tu moc líbí,ať je to o Jeníčkovi nebo příroda.A na anonymní hnusárny se vyprdni,ještě jsme tu my,všichni co tě máme rádi.Tvoř si blog podle svého.Papa

    OdpovědětVymazat
  15. To já žasnu né občas, ale pořád nad tím, jaká jsi šikovná, kam se na tebe hrabe nejeden fotograf, který zde ukazuje svá fota! -:)

    OdpovědětVymazat
  16. Marci,já jen krátce. Za Tvou poslední větou jen přidávám ÁMEN. Navíc blog je Tvůj soukromý prostor (a možná jediný, ve kterém na chvíli vydechneš), tak si ho i nadále dělej podle svého gusta. Myslím na Tebe.

    OdpovědětVymazat
  17. Moni, vím, jak to máš těžké a děkuji, že se zastavíš i u nás.

    OdpovědětVymazat
  18. Máte úžasný blog, ať je o Jeníčkovi, nebo o Vaší relaxaci. Pokračujte podle svého, věrní čtenáři se vždycky zastaví.

    OdpovědětVymazat
  19. Chybělo by mi, kdybys přestala psát o Jeníčkovi úplně, už jsem si zvykla na zprávičky z jeho života, mám radost když se vám společně něco podaří a držím palce, když vidím nějaký problém. Ale obrázky z přírody mám taky moc ráda, vždyť je často dávám na svůj blog i já. Mají pravdu všichni předřečníci, blog je to tvůj a jen na tobě záleží, co na něm zveřejníš. ;-))

    OdpovědětVymazat
  20. Je to Vas blog, a je jen na Vas jakou formu zvolite. Cim vic snimku z prirody, tim lip, je to znak toho ze uz muzete sama ven. Ze se Jenik venku smeje, je bonus. Komu se to nelibi, nahore je cerveny krizek. Muze udelat papa... a zmizet. Jarka

    OdpovědětVymazat
  21. Všichni už napsali totéž, co si myslím i já. Je to tvůj blog a tvoje volba, co na něj dáš. Když se to někomu nelíbí, ať jde jinam.
    Moc se mi líbí jak fotky z parku, tak ty, kde Jeníček dovádí. Cítím, že jsi si tu chvilku užila. Vnímala spokojeného Jendu a krásnou přírodu. To je balzám na tvou zkoušenou duši. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Amelii, ty fotky jsou naprosto úžasné, díky, že se o ně dělíš. Někdy je to opravdu odreagování od všech těch denních hrůz, které všichni prožíváme. Díky za zasnění.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...