úterý 1. listopadu 2011

Plumlovská přehrada

 Doteď jsem vkládala fotky k článkům pomalu a jednu po druhé.
Teprve před pár dny jsem přišla na to, že mohu vložit všechny fotky naráz....


 ...a v době, než se to "načte",  se klidně věnovat Jeníčkovi.
A tak této svojí nové "znalosti" ihned využívám....



Dívala jsem se, že při akci Prostějov v pátek a v sobotu jsem vyfotila skoro 500 fotek...
Ani bych nevěřila, že to jde...během pouhých pár hodin...


 ...a přece si ty fotky teď nenechám pro sebe...

 Chci se s vámi o ně podělit....


 Předchozí 2 články jste určitě četli...
Viděli jste můj rodný Prostějov , ale i hřbitov, kam jsem jako dítě ráda chodila.


 V sobotu odpoledne jsme na chvíli vyrazili na Plumlovskou přehradu....

 ...jako dítě jsem tam společně s bráchou a s bratrancem a za asistence babičky a dědy trávila skoro celé prázdniny....


 Chodili jsme se koupat a hráli jsme různé hry...

 Už delší dobu to na koupání v Plumlovské přehradě není....


 Je vypuštěná a pracuje se na jejím vyčištění.
Třeba se nám koupání někdy v příštích letech zase podaří....


 Eliška se ráda dívá, jak vypadá dno vypuštěné přehrady...


 ..a vzpomíná, jak na přehradě jezdívala na šlapadlech....











 Byl to takový zvláštní pocit.

Poprvé v životě nevidět v přehradě téměř žádnou vodu....


 ....vzpomínat, kam asi dříve voda sahala....


A nakonec trocha informací.

Mějte se krásně.

13 komentářů:

  1. Snímky od přehrady už vypadají opravdu hodně podzimně, na některých stromech už není pomalu ani lísteček. Ovšem v létě, tady musí být nádherně. Moc se mi líbí snímky, s hladinou vody, na které se odráží sluneční odlesky.

    OdpovědětVymazat
  2. Aké jesenné fotky ! Krása . :)

    Je fajn maž miesta, ktoré pripomínajú detstvo . Škoda, že my s bratom také nemáme . Hoci... naša priehrada má tiež svoje čaro, hlavne v lete . vedie okolo nej hrádza, je tam stredisko vodných športov a galéria moderného umenia... teda na Slovenskej strane, na tej maďarskej netuším, čo majú . :D

    OdpovědětVymazat
  3. Marci,nevěděla jsem, že jsi z moravy:-)Plumlov znám:-)Je opravdu zajímavé koukat na vypuštěnou přehradu je to takové smutné,ponuré,ale zase je super ,že bude na koupání až ji vyčistí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Alinko, díky za komentář. Jsem ráda, že si najdeš čas mrknout ke mně na blog. Nemáš místa z dětství, na která ráda vzpomínáš?

    OdpovědětVymazat
  5. Jarko, i mně se líbí fotky, když se sluneční paprsky odrážejí ve vodě.
    Luci, znáš Plumlov? To je fajn. Jojo, jsem z Moravy a ráda se tam vracím. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky Plumlovskou přehradu znám,ale ne takhle.Jako dítě jsem tam s rodiči byla na dovolené.Tuším,že jsem ji taky zkoušela přeplavat (k zděšení rodičů - dnes je už chápu).
    Moc pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky znám Plumlov, jezdili jsme tam s oddílem na víkendy, ale to už je strašně dávno, krásná vzpomínka. :-)

    A nestíhám dočítat, když máš těch fotek tolik. :P

    OdpovědětVymazat
  8. V Plumlově jsem byla jen jednou, kdysi dávno ještě na učňáku, když jsme projížděli výrobní závody a družstva s výrobou věcí, které jsme zrovna ten rok probírali(učila jsem se jako prodavačka hračky, sport, papír a každý rok jsme měli ten sortiment do všech detailů i s výrobou). Obráželi jsme Moravu a v Plumlově a zrovna možná u té přehrady jsme spali. Vím jen, že z té ubytovny či co to bylo bylo vidět naproti na kopci zámek....

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já neznám...vypadá to až smutně...tak sychravě..ale vystihnuté skvěle.

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, vy jste z Prostějova? Já také. A v Plumlově mám prarodiče :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...