pondělí 7. listopadu 2011

Koleje

 A dnes zase téměř beze slov...

 Příroda často mluví za nás...

 Kam asi vedou tyhle koleje?


A kam vedou naše cesty?



 Jestlipak kráčíme po té správné cestě?


 A jak vlastně zjistíme, která cesta je ta správná?


Tak nějak podobně včera kroužily myšlenky  mojí hlavou, když jsem viděla tyhle koleje...



Po chvilce jsem všechny myšlenky zahnala a nechala jsem se v tichosti unášet krásou kolejí....


 PODZIM, nejen na kolejích, mám moc ráda...


 I podzim lidského života může být krásný....


 Přeji vám, abyste kráčeli po té správné cestě...
..... abyste si uměli správně vybrat ....

 ...a abyste byli šťastní....



25 komentářů:

  1. Tu není třeba žádných slov... Když si prohlížím právě takovéto fotky, pláču nad tou krásou a ani nevím moc dobře proč.

    OdpovědětVymazat
  2. kRÁSA KOLEJE MĚ FASCINUJÍ,ANI NEVÍM PROČ A KOUKÁM,ŽE NEBUDU SAMA,JESTLI JDU TOU SPRÁVNOU CESTOU SI NEJSEM JISTÁ,TO ALE ASI NIKDO Z NÁS.VŠEM BYCH TO MOC PŘÁLA,ALE ZŘEJMĚ TO NIKDY NEZJISTÍME JESTLI BYLA NAŠE CESTA TA SPRÁVNÁ....

    OdpovědětVymazat
  3. Mací, krásné fotky. Jdeme životem jako po kolejích, které nás vedou a my nevíme kam. Čas od času je zastávka, potkáváme spoustu cestujících. Teď se mi vybavila písnička Jsem jako nádraží. ... a pro vzpomínky mám úschovnu bezednou .... Krásný večer, zlatíčko. Tina

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsem viděla tvoje krásné fotografie, hned jsem si začala pobrukovat :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=ZsncI-EMNC8
    Ať je líp! ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Amelie, zvláštne úvahy o správnosti cesty. Niekedy som bola na pochybách, ale teraz už viem, že idem tou správnou cestou. Prajem Ti Amelie, aby si aj Ty našla tú "správnu cestu". Verím, že svojou obetavosťou a láskou už si ju našla.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. koleje jsou také moji oblíbenci. I svatební fotky máme na kolejích.
    Letos se ten podzim vydařil!!

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, Luci, vy máte fotky na kolejích? Ty musí být pěkné. Že bych se inspirovala, až mě někdy někdo bude chtít? :-P

    OdpovědětVymazat
  8. Marci jojo kolikrát já stojím na rozcestí a potřebovala bych radu...které koleje jsou ty pravé? Zatím jsem si vždycky vybrala ty špatné :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Toť, otázka. Která z cest je ta správná. V Bibli Ježíš píše - Já jsem ta cesta, pravda i život a já už víc jak dvacet let, po této cestě jdu. Jestli je ta správná, jednou zjistím, ale zjistit to musíme každý sám. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Marci,máš pravdu, že vybrat ty správné koleje,není někdy lehké, ne všechny vedou k vytouženému cíly. Štěstí je, když najdeš tu správnou cestu a koleje tě k ní přivedou.
    Mějte se s děvčátky a Jeníčkem krásně.

    Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Amelko, moc hezke fotky a uvahy o zivote. Preji hezky tyden, Monika.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné fotografie a krásná slova...:)Měj se moc hezky..:)

    OdpovědětVymazat
  13. Koleje mám taky ráda,úvahy o té správné cestě by asi u leckoho z nás vydaly na román. Tak jsi mne navnadila, že se snad budu muset vydat někam na koleje...Teda s foťákem.

    OdpovědětVymazat
  14. Ivuško, jen se vydej...šla bych ještě jednou za sluníčka, ale problém je, že musím mít hlídání na Jendu. A možná už moc podzimního sluníčka nebude. Uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  15. Ji-Hei...děkuju za pochvalu.
    Nejen Tobě, všem.

    OdpovědětVymazat
  16. Amelko,
    koukám, že máš podzimní nostalgickou náladu ;-)
    Moc ti přeji ať se tvůj život ubírá tou správnou cestou , třeba i po kolejích , a na konci ní vidíš to světýlko :-)

    OdpovědětVymazat
  17. krasny fotky! :) zase vidim ze jsme si podobne, koleje taky mam rada. ;) a jeste radsi mam lokomotivy a vlaky.

    OdpovědětVymazat
  18. To je zajímavé, koleje jsou v poslední době oblíbený objekt k focení. Před chvilkou jsem byla u Pavla na blogu a taky je tam měl. Tyhle vypadají, jako by neměly skorko žádné pražce. Je to zvláštní, jak se každé koleje v něčem trochu liší :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Je to až s podivem, jak máme stejný pochod myšlenek... jako bychom byli propojeni. I já mám na blogu ve stejný čas koleje a doufám že nás zavedou do lepší budoucnosti.

    OdpovědětVymazat
  20. AHOJ AMELIE! DÍKY ZA KOMENTÍKY!
    JÁ MILUJU PODZIM,TAKŽE KOLEJE ZAPADANÉ PODZIMNÍM LISTÍM JSOU NÁDHERNÉ.MOC PĚKNÉ FOTEČKY!

    OdpovědětVymazat
  21. Vlak u nás zrušili v roce 1979. Koleje rozkradli cikáni.
    A je to tak pořád. Cikánů spousta, budoucnost (cesta, koleje) žádná.
    ...
    Pěkný den, Marcelko.
    Nezapomněla jsem, na mejlík pro Tebe myslím 69 minut v hodině, ale v práci nestíhám a doma na pc už nemám náladu. Říkám na PC!

    OdpovědětVymazat
  22. Takové filosofické úvahy? To tě napadlo při pohledu na koleje? Zajímavé! Hezké je, že jsi se zamyslela nahlas, bylo to krásné! I to, že jsi nám - seniorům - popřála hezký podzim života. Já to tedy beru a děkuji.

    OdpovědětVymazat
  23. mám rád koleje, vedou kamsi do dálky, možná za štěstím, možná také ne, ale to možná je na nich nejlepší...Drak

    OdpovědětVymazat
  24. Někdy jsou ty cesty hooooodně klikaté a už vůbec jsme si je dobrovolně nevybrali.Ale někdo je má perfektně vyšlapané.Přeji všem jen ty dobře vyšlapané!!!!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...