neděle 6. listopadu 2011

Západ slunce podruhé

 Když je mi smutno, uchyluji se ke svému koníčku...
...... fotím...

 ...a ono to pomáhá....

 Mně tedy určitě....


 Třeba i vás nějaká fotka zaujme....

 Miluji západ slunce...

 Děkuji Bohu za dobré lidičky, kteří navštěvují můj blog....

Číst si vaše komentáře je jako hojivý balzám na unavenou duši....
Díky vám všem...


 Pohodové a klidné vykročení do nového týdne....

 ...vám přeje vaše Amélie



16 komentářů:

  1. ty fotky jsou nádherné jsi fakt umělkyně:-) poslední dvě bych viděla na kalendáři jsou jak od profíka..

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké Amélko,taky ráda fotím,to je moje radost:-)Přejem tobě,Jeníčkovi a holkám,krásný celý týden....

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amelko, díky za krásné fotky a za prání. Také přeji sluníčko v duši a více radosti. René

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné západy... Po každé noci přijde ráno a nová naděje. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je úžasný západ slunce krok za krokem!
    Příroda je nejlepší malíř, i když ne trvalý - ale zase, co obraz, to originál.
    Stejně mám vždycky pocit, že i když něco podobného vyfotím, zdaleka to nevystihuje skutečnou nádheru.Tvé fotky jsou vážně nádherné.

    OdpovědětVymazat
  6. Slunce zapadá za stromy a já si představuji, že je to někde v krásné přírodě. Ty fotky jsou moc krásné, na obloze je pár obláčků, ne moc jen trochu, aby mělo sluníčko kam odrazit svoji slábnoucí teplou zář. Snímky jsou, jak od malíře.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, krásný západ slunce. Západ slunce mi dodává energii, když sluníčko zajde, určitě druhý den zase vyjde. Držím vám palečky, jste úžasná a Vaše rodinka taky.
    Žirafka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné okamžiky, Marcelko. Srdíčko mé plesá! Miluju sluníčko. Miluju naději. ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Můžu potvrdit, focení opravdu pomáhá, když je člověku smutno. A když se ti pak podaří tak nádherné fotky, je svět hned lepší. Držím palečky, uvidíš, jednou bude líp :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera a já děkuji za to že jsi a jsi tu s námi.....

    OdpovědětVymazat
  11. To je nádhera! :) Moc ráda pozoruji západ slunce, ty nádherné barvičky na nebi.. krása!

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky jsou nádherné Amálko, i když trochu smutné, ale i ten smutek patří k tomu životu, stejně tak jako radost. Však víš...

    OdpovědětVymazat
  13. Miluji západy i východy slunce. Miluji slunce. Bez něj bychom tady nebyli. Krásné fotky. I ty koleje v dalším článku, na ty mám vysloveně "úchylku" :-) A hezká úvaha k těm kolejím, vážně. Taky často přemýšlím nad svojí cestou.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné západy slunce! Včera, když jsem se vracela od maminky, tak jsme s dcerou viděly také nádherný západ slunce, sama dcera mi na něj upozornila, ale foťák byl v tašce na zadním sedadle, tak jsem se jen "kochala". Tuším, tuším, Amelko, že je ti nějak smutno.

    OdpovědětVymazat
  15. Stmívání má v sobě cosi magického, a pravda, i ty sloupy jsou zajímavé...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...