středa 9. listopadu 2011

Pondělní výlet do lesa


Když v pondělí hlídal Jeníčka dvě hodiny asistent....


....zmizela jsem na chvilku do lesa....



 Chtěla jsem vyzkoušet, jestli už můžu jezdit autem....


A zde je pár mých obrázků....


 Ušla jsem jen pár desítek metrů, víc si zatím nemůžu dovolit...


 A taky jsem se bála, abych nezakopla o nějakou větev ....


 ...když jsem se rozhlížela a kochala kráskou stromů...















 Není nad vycházku do přírody...



A po několika měsících mi udělala obzvlášť velkou radost....


Snad i vy máte ve svém srdci pohodu, klid a radost....

9 komentářů:

  1. Při pohledu na tu krásnou přírodu,je hned pohoda.Přeji více takových výletů:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super Amélko,jsem moooc ráda,že už si takhle troufneš,jen tak dál,krásné podzimní fotečky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéjej, nějak u tebe nastíhám komentovat. Minulý článek jsem úplně prošvihla, ale fotky jsem prošla a můžu ti říct, že ten poslední úkol nějak není jasný ani mě.
    Snímky z lesa jsou moc krásné, v pondělí bylo hezky i nás, od té doby, máme zase zataženo. Sluníčko, prý ale přijde a možná si dá říct i Jeníček a podíváte se do lesa spolu.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Ami,
    úplně se mi z té nádhery zatočila hlava! Pohled do korun stromů mi odjakživa připadal fascinující, a i v tvém podání mě okouzlil.
    A jinak - jsi odvážná a odvážným štěstím přeje! Přeju Ti moře štěstí, zasloužíš si ho moc a moc!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, úkol je těžký...už jsem ho schovala, to pro Jendu není. Zítra to zkusím na holky... :-)
    Prošvihla jsi minulý článek? No když já jsem při tom hodinovém výletu nafotila asi 300 fotek... přece si je nenechám pro sebe.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně taky a aspoň víš že kde je v okolí hezký les na další procházky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vím o čem je řeč,les miluji vydržím tam hodiny.Chalupu máme asi 30m od lesa,tak že vyběhnu a jsem v ráji-lese.Teď na podzim to opravdu chce hodně opatrnosti.Vše je mokré a hodně to klouže,tak opatrně s nožkou.Papa

    OdpovědětVymazat
  8. Macku, jsem moc ráda, že se už dopravuješ sama. Fotky jsou přenádherné! Já taky jezdím, ale kdykoliv se přiblíží auto, všechno se ve mně sevře a jsem na prášky. Musím to překonat. Dávej na sebe hlavně pozor!!! Pa a pozdravuje Jendu. Tina

    OdpovědětVymazat
  9. Procházky po lese jsou báječné, člověk si odpočine, nadýchá se čerstvého vzduchu, zbaví se všech starostí.. Fotky jsou moc pěkné, krásně jsi zachytila úžasnou barevnost podzimu! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...