neděle 6. listopadu 2011

Skládáme puzzle

 Dnes mi není do smíchu....

 ...a tak vložím jen pár fotek....

 Když jsem byla v Prostějově, koupila jsem Jendovi puzzle....

 ...skládá se vždy ze 2 kousků...

 ...na jedné straně jsou zvířátka....

 ....na druhé straně barvy....


 Poprvé Jeníčka puzzle nezaujalo....

 ...podruhé hezky skládal...musel se přece pochlubit čuníkovi.....







 Hotovo....
 ...a UKLIDIT všechno do krabičky....


 Jsem ráda, že ho puzzle alespoň na chvilku zabavilo.
V poslední době tu není moc veselo.....

 Přeji vám pěkný nedělní večer....


22 komentářů:

  1. Je mi líto, že se trápíš, moc na Vás myslím.

    OdpovědětVymazat
  2. Copak, leze Ti na mozek, že jsi dlouho rekonvalescent už?

    OdpovědětVymazat
  3. Jeníček je moc šikovný a je vidět na fotkách,že ho puzzle zaujaly.Vypadá spokojeně :-)Přeji ti krásný večer a lepší náladu.
    PS: A jakpak s kakáním?

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou parádní puzzle a Jenda šikulka...i vám ,pokud to je trochu půjde, moc hezký nedělní večer:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moje rekonvalescence mě netrápí, naopak. Dnes si zkouším vzít jen 9 tablet na bolest místo deseti. O ostatním nechci mluvit. A na mozek mi neleze vůbec nic. :-P

    OdpovědětVymazat
  6. Drahuško, stolice nic moc... dostává nadále Guttalax, sirup Lactulose AL, kroutí se...asi zkusím dát další Easylax...strašně málo pije, skoro nic nejí...

    OdpovědětVymazat
  7. Marci vydrž....bude líp...určitě ♥♥♥♥ Mám vás ráda ♥♥♥ Jendovi a holkám pusu ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Puzzle je jednoduché, ale hezké a Jeník si určitě vyhrál.
    Do smíchu být nemusí, stačí být do úsměvu. Ale i když ten chybí, tak je něco špatně.
    Přeji alespoň ty úsměvy, hřejivé srdce a prázdná střeva.
    Teď měsíc nebudu psát, ale ne že bych nechtěl. Jsem v lázních a nevlastním ntbk. Tak přeji do toho měsíce jen ty nejhezčí zážitky a co nejméně starostí.
    pa, mutil

    OdpovědětVymazat
  9. Držím palce. Jsi velice silná, nezapomínej na to. Zvládneš, co budes chtít.

    OdpovědětVymazat
  10. Phoenixi, děkuju.
    Mutile, užij si lázně. Já jsem v lázních nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrá zpráva, že Jenda vzal na milost puzzle.
    Horší, už je to s tou náladou! Doufám, že sluníčko bude svíti a zažene brzo chmury!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Neděle bohužel není nejspíš pro tebe sváteční den pohody. Přeji ti aspoň hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  13. Marcelko, takové hezké fotky ale tobě dobře není...to mě moc mrzí, byl takový krásný den!
    Snad bude pro tebe pondělí hezčí!
    Myslím na tebe, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Je dobře, že dáváš Easylax Amelko,s tím pitím je to horší:-( to by mi taky dělalo starosti. Určitě zítra bude lépe i Jeníček třeba bude mít větší chut aspon na to pitíčko...
    ..ještě mě napadlo, brácha můj měl v dětství velké problémy s jídlem atd vím, že mu doktorka tenkrát dala něco na podporu chuti k pití a k jídlumyslím, že se to rozpouštělo do vody nebo čaje a chutnalo mu to) Hodně byl po ozdravovnách ale žádný info jestli se dá koupit dneska v lékarně nevim ještě zapátrám po netu. Tak at te netrápí žádné chmury ...

    OdpovědětVymazat
  15. http://www.internetlekarna.cz/inshop/-leky-bez-receptu-/multi-sanostol-sir-1x300g-[id-4031083002571].html

    našla jsem ..jen nevim jestli něco nepoužíváte asi lepší konzultovat s Mudr. Já to malýmu koupim v tomhle období vitamínama nic nezkazim a Jára s jídlem stávkuje,ale miluje čaj s medem.Držim palce at je líp.

    OdpovědětVymazat
  16. Helenko, pondělí bude určitě hezčí. Budu jen já a děti.

    Drahuško, dnes nechtěl pít, a tak jsem nachystala stříkačku...a každou chvíli jsem mu dala čaj nebo šťávu stříkačkou...to přežije, i když není nadšený.

    Všem děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  17. Marcelko, drz se. Zitra bude lip. Moc na tebe myslim.Lucie

    OdpovědětVymazat
  18. Já nevím co napsat, aby to bylo povzbudivé. Je mi moc líto, že je ti stále nedobře a kdybych mohla jakkoliv pomoci, udělala bych to strašně ráda! Můj velký obdiv. Mne včera skolila vysoká horečka a jsem ráda, že jsem mohla ležet, tvoje tempo a nasazení si snad ani neumím představit. Ať je co nejdříve lépe!

    OdpovědětVymazat
  19. Jeníček je krásně soustředěný na puzzle, vybralas dobře. Moc tě obdivuji za to, jak všechno zvládáš. Sama jsi nemocná, není ti dobře a ještě k tomu tohle všechno - nevím, kolik lidí na světě by to dokázalo.

    OdpovědětVymazat
  20. ..Amelie jsi velká bojovnice, moc ti držime palce at máš pořád hodně sil a at si už fit-tolik léků co bereš to je něco.-(

    OdpovědětVymazat
  21. Amelko, škoda, že jsi tak daleko, určitě by ti většina z nás zkusila nějak pomoci z té smutné nálady, ale takhle, je to bohužel, jen na tobě! Tak přeji ať je brzy líp!

    OdpovědětVymazat
  22. Ježurko, moc děkuju, jsi hodná. Zvládnu to ....nic jiného mi stejně nezbyde.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...