sobota 5. listopadu 2011

Západ slunce

Když jsme jeli nedávno na nedaleký hřbitov....

 ......vyfotila jsem pár fotek západu slunce....

 Vím, že ty fotky nejsou kvalitní....

 ...natož "dokonalé"....
 ...ale mně se líbí....

 Když je mi smutno...

 ...stačí si chvíli prohlížet fotky z přírody....

 ...a ono mě to nabije svou energií....

 A tento nafocený západ slunce se mi moc líbí...

 Moje romantická duše si tu "jásá"....

 ....i když okolnosti nejsou zrovna příznivé...

 Přeji vám nádherný víkend....

 ... a "slunce v duši"....

12 komentářů:

  1. Už v létě jsem si dlouho plánoval, že si vyfotím východ slunce na věžičkami. Nevím jak je to možné, ale vždy jsem se probudil v pravé poledne pod peřinou.

    OdpovědětVymazat
  2. AMÉLKO, MOC HEZKY JSI VYFOTILA KOUZLO PŘÍRODY.
    VĚŘÍM, ŽE JSI NAČERPALA SÍLU Z TAK PĚKNÉHO KOUKÁNÍ.
    DRŽ SE!!!
    PŘÍJEMNÝ A KLIDNÝ VÍKEND PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Při západu slunce už bývám dávno doma, ale nad se mi někdy podaří stejně krásné snímky, jako jsou ty tvoje. Začíná se ztmívat o hodně dřív a třeba budu někdy i venku. Líbí se mi, jak jsi zachytila i čáry po letadlech a taky se mi moc líbí ty jemné barvičky. Prohlížím si fotky zas a znova a nejsem schopna vybrat tu nejhezčí, jsou totiž krásné všechny. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenisáku, taky bych se někdy chtěla probudit v poledne. :-P

    OdpovědětVymazat
  5. Jarko, já si je taky prohlížím pořád dokola. Je v nich nějaké tajemné kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  6. juj super, milujem západy slniečka. dokonca - a ľutujem, že som nemala foťák, som mala možnosť vidieť východ slnka v Tatrách, no niečo neopísateľné, mala som pocit, že som v raji.
    Som rada, že sa učíš fotiť a dúfam, že ti tie moje články aj pomôžu. Budem o nedlho písať aj texty.
    papapa

    OdpovědětVymazat
  7. Vždyť jsou krásné. Měla bys vážně dávat sem větší.

    OdpovědětVymazat
  8. Hele, Pavle, když na tu fotku klikneš, tak ji vidíš větší. Dávala jsem 30 procent původní velikosti fotky, teď dávám asi 60 a pořád je to málo? Nikdo jiný si nestěžoval. :-p

    OdpovědětVymazat
  9. Jinak všem děkuji za pochvalu fotek. Na východ slunce se nechystám, to bych musela chodit dřív spát.... :-P

    OdpovědětVymazat
  10. Amelie, zbytečně se nebuď. Východ Slunce je to samé jako západ, jen puštěný pozpátku. :)

    Pro Pavla:
    Mně stačily i ty náhledy z blogu, ale když klikneš v blogu na obrázek a následně v prohlížeči na "show original", tak se dostaneš na tu velikou fotku.

    OdpovědětVymazat
  11. Západ slunce je pro mě taky velký zážitek. Ať už jsem sama, či s někým dalším, vždycky je to kouzelně romantické. Jsem ráda, že západ slunce je každý den a ne třeba jednou do roka .-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...