středa 23. listopadu 2011

Poslední fotky z parku


Dnes to budou poslední fotky z parku ve Vrchotových  Janovicích....


Touhle stranou jsem šla poprvé za celých 16 let, co tu jsem....


....Jsem zvědavá, kdy si podobnou procházku zopakujeme....


Zatímco Jenda běhal po parku....


...a dováděl s Betynkou....


....já jsem fotila....


...a nabírala sílu....






....asi mě nikdy nepřestane bavit fotit přírodu....


Je krásná....


...v každém ročním období....


....Ale podzimní barevné proměny se mi líbí asi nejvíc....


A teď už utíkám nakoupit a na na třídní schůzky....
Mám to asi 9 km. Vím, že nemám řídit, ale nemám na výběr.


Asistent pohlídá Jeníčka a já vykonám své rodičovské povinnosti.
Eliška má vždycky velikou radost, když jedu na třídní schůzky....


Já si pamatuji, jak jsem se bála, když můj otec chodíval do školy....


...a to jsem nic špatného neprováděla....


Moje děti se nebojí.
Ví, že je miluji, ať se děje ....co se děje....

Hezký den všem....

16 komentářů:

  1. Ahoj Macku. Všechny fotky jsou parádní. Super, že i Jeníček byl spokojený. Moc krásná procházka. Dávej na sebe pozor. Tina

    OdpovědětVymazat
  2. Fotíš ráda přírodu, protože je stále krásná a ty fotíš moc dobře! A jsi ta správná maminka, která své děti umí pochválit a ne je stresovat! Tohle jsem vždycky nenáviděla! Moje děti se také nikdy nemusely bát, neměly ani proč, ale máme je rádi takové, jaké jsou, ne? Ne jak bychom je možná chtěli mít, ale ono to vždy nejde.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje děti ví co v tobě mají.Jsi pro ně určitě ta nejlepší mámá na světě.Ty kmeny stromů-úchvatné.Papa

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný park !!! To musela být uvolňující a fascinující procházka.

    OdpovědětVymazat
  5. A to já jsem se třídních schůzek nebála. Každou špatnou známku jsem nahlásila hned po příchodu ze školy, tekže se žádná nepřijemná překvápka na schůzkách nekonala. :-)) V tom parku bylo nádherně, ve sluníčku se krásně zlatí podzimní listí. Myslím, že další takové snímky už letos nevyfotíš.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem se bála. Hlavně, když se táta pak dva dny mračil a nechtěl říct, co se dozvěděl, protože neměl čas. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, taky moc ráda fotím přírodu a koukám, že i sluníčko bylo to je teď poměrně vzácné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tam se musí v létě hezky sedět

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné podzimní fotky. A to sluníčko závidím. U nás je neustále ošklivá protivná mlha.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky! Ty barvy, krásné stromy..:) Škoda, že fotky nejsou větší, víc bych si je vychutnala...:)

    OdpovědětVymazat
  11. Já teda nemám radost, když mamka chodí na třídní schůzky - i když o všem co se děje ve škole ví. Ale ona tam moc nechodí, není čas... Fotky jsou krásné, příroda je vážně mocná.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné fotky, já podzim také miluju, letos jsem ho ale nějak prošvihla, v těch nejhezčích dnech jsem ležela s chřipkami...

    OdpovědětVymazat
  13. Básnická krása! naživo to bylo určitě mnohem lepší, ale fotky jsou prostě úžasné, lyrické a poetické. Drak

    OdpovědětVymazat
  14. Amelie, to jsou nádherné fotky.
    U nás byl také "rodičák". Vnoučata dopadla dobře.

    OdpovědětVymazat
  15. Amelie, nádherné fotky, moc se ti povedly. Podzim nemám ráda, ale barvy podzimu jsou překrásné.

    OdpovědětVymazat
  16. Taky mám moc ráda fotky podzimní krajiny:-)Fotím celý rok ale ty na podzim se mi prostě zdají nejkrásnější:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...