pátek 4. listopadu 2011

V Prostějově u rybníka

 Ze sobotní návštěvy Prostějova vám posílám pár dalších fotek...

 Sluníčko, voda, kačeny....












 ...krásně zbarvené stromy...

 ...není to nádhera?


Přeji vám příjemný páteční večer....

 ...a klidný víkend...



Mějte se nádherně.

11 komentářů:

  1. Ano, je to nádhera:-) já miluji podzim více než jaro a tvoje fotky jsou moc vydařené. Ty stromy a barvy..dýchá na mě z fotek pohoda přírody...

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda koukám na kachny :)
    Je to nádhera. Podzim je úžasné roční období, všude je plno barev a šedivé nebe je přímo stvořené pro vysedávání doma a pozorování deště. Jó, podzim.
    Pěkný večer a víkend, Marci.

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi skvělé počasí a podle toho i vypadají fotky. Líbí se mi kačeny na vodě, je jich tam pořádné hejno a vidím mezi nimi i jednu čistě bílou. Duby mají krásně vybarvené listí, v Prostějově bylo nádherně.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to nádhera. Taky mám pár podobně zlatých fotek v archivu, pro změnu z Lipníka. Škoda, že už to opadává.

    OdpovědětVymazat
  5. Dziękuję za miły jesienny spacer i z zatrzymanie się nad stawem z ptactwem wodnym. Miło było. Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera...zejména první foto :o) Přeji krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  7. Za jeden den takovejch krásnej fotek. Tak jitka má od tebe icq, jak jsem vyrozuměl. Už ti tam psala?

    OdpovědětVymazat
  8. Podzim je možná hezký na oči, ale už aby bylo léto

    OdpovědětVymazat
  9. Věřím, že taková podzimní krása ti dodala spoustu energie, kterou moc a moc potřebuješ.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...