pondělí 14. listopadu 2011

Červánky



Nestíhám psát články o Jeníčkovi, i když fotek bych na to měla dost...



Stíhám jen vložit fotky....


 Protože se to vkládá vlastně samo...


 Celý rok jsem to dělala obráceně.
Vždycky jsem napsala článek a potom jsem do něj po jednom kuse vkládala fotky....


Teprve teď jsem zjistila, že mohu vložit všech cca 20 fotek naráz...


 ....a potom do toho jen napíšu pár slov....


Než se fotky načtou, mám čas věnovat se Jeníčkovi....


Jsem ráda, že jsem objevila jiný a hlavně jednodušší systém...


Přeji vám krásný a pohodový večer...







 Stejný jako máme my dva s Jeníčkem...


Holky jely se školou do Prahy do divadla a my jsem zatím sami doma....


 Jenda trochu chraptí a už asi týden pokašlává, ale snad z toho nic nebude....



16 komentářů:

  1. Zdravím :)
    Na tvém blogu jsem poprvé, prohlížím a dívám se, a je zvláštní, jako moc jsou někteří lidé silní. Obdivuji tě, za tvou lásku k synovi, za tvou sílu i za tvé odhodlání.
    I když, matka asi jinou možnost, než milovat své dítě nemá.

    OdpovědětVymazat
  2. Prajem mu pevne zdravie, nez to pokaslavanie sa strati tak ako sa obiavilo :).
    Stym nestihanim ta uplne chapem, ja som nemala nervi posledne tyzdne ani na tie fotky. Krasne sfarbena obloha, uz davno som nepozorovala vychod, ani zapad slnka :) tvoje fotky vo mne upevnili presvedcenie, ze to budem muset v blzkej buducnosti zmenit :D

    OdpovědětVymazat
  3. To tak ráda čtu, že máte hezký večer! Fotky jsou kouzelné, naše Terka, když byla malá, říkala červánkům růžánky, prý tam žádná červená není...a vlastně, měla pravdu :o)
    Moc tě zdravím, Marcelko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky,jako vždy nádherný.Jeníčkovi přeju,ať je zdravej a z kašle neni nic horšího.Člověk si ani neuvědomí jak jsou obyčejné věci krásné.Přeji hodně sil a zdraví!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty červánky jsou fakt nádherné.Je zajímavé,že i sloupy a keře jsou hned hezčí,když v pozadí svítí červánky.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky! :)
    To máte na blogspot.com tedy skvělé možnosti, na blogu více fotek vkládat najednou asi nelze, nebo jsem aspoň na tuhle možnost zatím nenarazila :) A je pravda, že v kládání fotek po jedné je celkem zdlouhavé..
    Snad nebude Jeníček nemocný! :)
    Krásný večer! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké "omalovánky" na obloze:-D.
    Přeji, ať jste ve formě!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky! To hromadný vkládání fotek je fajn:-). Na blog.cz ta možnost taky je, ale můj noťásek v tom nějak nespolupracuje a jak chci nahrát víc fotek, tak se mi to seká a nejde mi to...takže já musím staromodně po jednotlivých fotkách:-D. Jeníkovi přeju pevné zdraví, ať z pokašlávání nic není, u nás je Lukášek jaksi docela zarýmovaný a dnes se mi zdálo, že to chrčí i ve Filípkovi, tak snad to bude jen nějaká mírná rýmička a bude to brzy pryč:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tiež už začínam s nádchou . Akurát k tomu s teplotou skoro tridsaťdeväť, takže u mňa to bohužiaľ asi niečo bude . Dúfam, že malého to nakoniec skutočne obíde . :)

    OdpovědětVymazat
  10. Aliso, přeji, ať je Ti brzy líp!

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné záběry, Marcelko! ♥
    Na měsíc se teď dívám každý den. Ráno, večer i v noci. Včera byl úplně oranžový a tak blizoučko, že na něm byla vidět i chaloupka, ve které bydlí Princ Bajaja.
    Pěkný den, Prdelko. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mě vkládání po jedné fotce vyhovuje. Jsem totiž schopna vybrat si jaké fotky zveřejním, ale do poslední chvíle, většinou nevím, v jakém pořadí. Tak vlastně tvořím článek a postupně přemýšlím nad fotkami. :-) Tvoje červánkové, jsou moc hezké. Držím palce Jeníčkovi, aby byl zdravý, můj muž už kašle a smrká druhý týden a nějak se nelepší.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásné záběry! Jeníčkovi i Tobě přeji krásné odpoledne!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Fotky jsou strašně příjemné, navodí příjemnou atmosféru...

    OdpovědětVymazat
  15. nádherné! obloha je věčně inspirující, krásná a se siluetami travin, rostlin, květin...to mám také rád!Drak

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...