pondělí 21. listopadu 2011

Zámecký park Vrchotovy Janovice


Minulou neděli měl manžel v plánu vzít Jendu do parku.



Občas bych potřebovala pár minut jen pro sebe....
...Jenže to se mi nedaří.


.... Jenda se tatínka bojí.....


 ... odmítal s ním jít ven....držel se mě jako klíště a plakal....


A tak jsem se oblékla....


...a jela jsem těch pár km s nimi....


Jenda seděl prvních asi 300 m na kočárku....


....a když zjistil, že mu nehrozí žádné nebezpečí....


...že v okolí nejsou lidé....


...tak vesele pobíhal asi půl hodiny s Betynkou po parku....
Sbíral lístečky, klacíky a byl spokojený....


Moje pomalé tempo....
....fotila jsem co jsem mohla.... :-P


....ty moje 2 chlapy pěkně rozčilovalo...


Věčně byli asi 100 - 200 metrů přede mnou...


..... Jeníček s Betynkou se v běhu vracel za mnou....
....a se slovy: "Pojď už!!!!!" mě nutil si pospíšit....


Pak už to Jendu přestalo bavit....


...sedl si na kočárek, plakal....
..a dožadoval se odjezdu domů.....

Musím říct, že to byla krásná procházka.
Bylo nádherně a já  jsem udělala spoustu fotek....
Další dodám třeba zítra.... :-)

Mějte se nádherně....

8 komentářů:

  1. Marci opatrně s tou nohou,ale výlet se určitě vyvedl.Hlavně,že Jeníček byl spokojený.Fotky jsou krásný,stromy jsou věčná inspirace.Mějte se tam moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani si nevzpomínám, že bylo minulou neděli tak krásně. Teď jak se vyskytne sluníčkový den, je potřeba všeho nechat a utíkat ven. Dobře, že jsi jela do parku se svýma klukama, bylo tam překrásně. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marcí,
    moc děkuji za pravidelné komentáře na mém blogu :-)
    A procházka parkem ?
    Je vidět, že si dokážeš užívat opravdu každé pěkné chvilky a ani ty 2 tvoji chlapy ti jí nezkazí a dokonce si je snad dokáží také užít , i když po svém ;-)
    I ty se měj co možná nejlépe !

    OdpovědětVymazat
  4. Ty se máš, u nás nebylo sluníčko vidět ani nepamatuji. Opět moc krásné fotky! Vidíš a Jeníček byl zase fajn, aspoň dlouho fajn, než chtěl jít domů! To je úspěch!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotečky a vypadá to,že to byly i jedny z pěkných okamžiků. Hezky jste si procházku užili.

    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty děti jsou stejné, nejdřív jsou nadšení, zanedlouho je však všechno omrzí a už je to nebaví...stejně jako Jendu procházka přestala bavit, že :-) to je opravdu všude stejné :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko, děkuji za krásné fotky! Ve Vrchotových Janovicích jsem nebyla snad 10 let...
    Krásná procházka!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ve Vrchotových Janovicích jsem nikdy nebyla, úžasné vzrostlé stromy. Snaž se najít chvilky pro sebe, i když to je těžké a těžko realizovatelné. Podle mého názoru je důležité myslet i sám na sebe, protože ačkoliv se staráme o děti, máme právo na svůj vlastní život.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...