pátek 11. listopadu 2011

Pokračování pondělního výletu 2


 Dalších "pár" fotek z pondělního mini výletu...



















17 komentářů:

  1. Tak ty fotky zapadajícího slunce jsou nádherné.I ty ,které byly uveřejněny včera, se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. No je to paráda.Je vidět,že focení je tvůj velký kůň,ne koníček.Obdivuji co vše zvládáš v tom tvém fofru. Měj se moc hezky.Papa

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky. Autenticky to muselo být opravdu nádherné.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta osmá, jestli jsem dobře počítal, i když to bylo vážně těžké se rozhodnout. Všechny krásné a každá trochu jinak. Hezký den a doufám že ti taky svítí sluníčko. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mila Amelie
    po delsi dobe jsem se dostala k tobe na blog. Mas tu krasne fotografie, umis velmi dobre fotit. A blahopreji k jizde autem!!! Mej krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Ta eltadla nám po tom nebi tedy kreslí.. :)
    Západ slunce jsi zachytila nádherně, moc se mi líbí ty snímky mezi těmi klasy, to vypadá skvěle.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vidím, že západ slunce máš hodně ráda! Ono je to taky moc krásné! Jinak doufám, že už je ti líp a taky, že napíšeš až budeš fit: Tak to jsem ani nechtěla a ono se to zveršovalo samo.

    OdpovědětVymazat
  8. slunce v západu a tráva, co dodat? krásné samo o sobě, tak prosté, lidé to obdivují na působivých fotkách, ale v přírodě si toho mnozí nevšimnou...

    OdpovědětVymazat
  9. aj, zapomněl jsem připojit jméno, já si na to snad nezvyknu:-) takže krásné západy s trávou ti chválí -Drak

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky. Západ slunce je opravdu úžasně fotogenický a tobě se podařilo jej nádherně zachytit. Věřím, že tahle tvoje procházka tě musela obrovsky nabít novou sílou a energií, je to vidět i z těch fotek. Tak ať ten elán vydrží co nejdýl a máš co nejvíc příležitostí si takhle dobít baterky, určitě to moc potřebuješ. Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  11. Ten pondělní minivýlet, se opravdu vydařil. Udělala jsi hromadu nádherných snímků a tyto podvečerní, se zapadajícím sluníčkem, jsou opravdu moc krásné. Přeji ti hezký večer. :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Doufejme, že se ti Amélie podaří znovu brzo vyrazit sam na výlet, aby jsme se mohly kochat tvýma očima, spíše objektivem Tvého fotoaparátu:-D

    OdpovědětVymazat
  13. Podařily se ti nádherné fotky, je vidět, že sis výlet opravdu užila. Nejvíc mě dostala fotka sluníčka, prosvítávajícího za trávou, je to nezvyklý a nádherný pohled. Máš talent.

    OdpovědětVymazat
  14. Amelie, prohlédla jsem fotky z pondělního výletu a žasnu, jak se ti povedly! Jsou nádherné, se západem slunce sis obzvlášť vyhrála. Maniak vůbec nejsi, 300 fotek není zas tak moc, můj rekord je 1200 fotek za den, ale v létě, když je déle světlo.
    Posílám pozdrav, přeji prima víkend a děkuji za komentáře. :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Téééééda.... Ty máš oko! Ty fotky jsou luxusní.

    OdpovědětVymazat
  16. Babi, opravdu jsem si to užila a řekla jsem si, že si to budu užívat (snad) pravidelně. Nééé jednou za x let.
    Ale byla to legrace. Klekla jsem si v bílých kalhotech do trávy. Kdyby noha dovolila, lehla bych si, aby se mi líp fotilo. Ale to nešlo...No a když jsem chtěla pop pár minutách vstát, noha odmítla poslouchat. Myslela jsem, že nevstanu a široko daleko nikdo...

    OdpovědětVymazat
  17. teda ty travní lístky a to slunce je božské......

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...