středa 9. listopadu 2011

OSKOLA - nové úkoly

Poslední 3 měsíce je život celé naší rodiny obrácený naruby.


 Předtím jsem vyráběla strukturované úkoly sama doma.
Struktura je pro autistu důležitá.


 Laminovala jsem kartičky a vyráběla jsem Jendovi po nocích sociální situace.


Teď to nejde. A tak jsem se rozhodla, že využiji služeb Martiny a vyrobené úkoly zakoupíme.


 Včera balíček přišel. Martina Jendovi do balíčku zdarma přibalila dárek - prasátko. To jsme nečekali ani jeden...
Jenda byl nadšený....

 A pořád opakoval: "Čuníček pijel, čuník pijel..."


 Některé úkoly ho zaujaly....

 Malování na stíratelné zalaminované listy má rád....


 Udělá úkol, dostane odměnu....


 ...a pak to zase setřeme utěrkou....
Může tak malovat pořád dokola...


 Ví, že opička jí banán, myška sýr a pejsek kost....


 Stíny už byly horší. S těmi jsem mu musela "nenápadně" poradit...

 Kostičky se mu moc nelíbily.



 U posledního úkolu se naštval, protože vůbec nevěděl, co s tím a poradit si nenechal....


 Ale opravdu je na něj tento úkol těžký....

 

Příště vás seznámím s dalšími úkoly, které jsme si na blogu OSKOLA  objednali.

Marti, děkujeme Ti za krásné úkoly.
Ušetřila jsi mi plno práce.

Jeníček MOC děkuje za prasátko....
Je to takový můj malý prasátkový sběratel.

16 komentářů:

  1. Prasátko je nádherné a Jeníček šikula.

    OdpovědětVymazat
  2. Já děkuji za tip,kde nakoupit ukoly pro syna.Dnes nám byla diagnostikována vývojová dysfázie.S Matym cvičím a cvičim...
    Ráda čtu váš blog,dodáváte mi sílu:-)
    Krásný den Vera

    OdpovědětVymazat
  3. Mila Amelko, Jenicek je moc chytry a pekny chlapecek, koukam, jak krasne drzi tuzku. A posledni ukol je opravdu tezky. Preji hodne sil a vse dobre. H.

    OdpovědětVymazat
  4. milá amelie, moc děkuji za tip, hned jsem objednala. eva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marcelko, Jeníček s prasátkem jsou úžasní a je vidět, že ho opravdu potěšil.No a ten poslední úkol, co jsi nám vyfotila , tak chvíli mi trvalo, než i já jsem pochopila co s ním :))Myslím si, že těch čar by tam pak bylo tolik, že už by se v tom ani nikdo nevyznal. Jenda udělal dobře, že se na ten úkol " vyprd " , taky by se mi tzen úkol nelíbil. Myslím na Tebe.

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě ho povzbudilo prasátko.Ale zvládá ty úkoly perfektně.Je vidět,jak se na to soustředí.Chce to pomalu,dojde i na to složitější.Tak hodně úspěchů!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Marcí,
    moc pěkně se ti podařilo Jeníčka na chvíli zabavit a přitom ho vlastně i učit ;-)
    Ten poslední úkol se mi také nelíbil a příjde mi hodně těžký .
    A Martina s čuníkem udělala Jeníčkovi radost, která je z fotografií patrná :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,
    prosím tě - stíratelné, tj. jako že se na to používají stíratelné fixy (jako třeba tyhle? http://www.kreativnideti.cz/produkty-stiratelne-fixy-4-kusy-detail-3957). Anebo je to nejak specielne laminované?
    díky,
    Anny

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko, mám moc ráda fotky, kde Jenda pracuje! To soustředění, ta radost, když se dílo povede! Paráda! A moc gratuluji k řízení, dobře vím, jak je pro tebe ta nezávislost důležitá! Krásné fotky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Ten úkol je těžkej, nedivím se, že to nepobral...holka, jestli Ty na na Jendu nejsi moc náročná ;-) přemýšlím, jak budeš řešit to chození ven, asi po kousíčkách, za odměny?

    OdpovědětVymazat
  11. Amelie, jsem ráda, že pomalu, ale jistě se tvoje nožka uzdravuje. Děláš pokroky. Ta vyjížďka tě musela ohromně povzbudit a nabít energií, kterou tolik potřebuješ. Jeníček vypadá nad úkoly spokojeně. Je to šikulka a brzo určitě zvládne i to složitější.
    Krásný a pohodový večer ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  12. Praštěná trojmatko, nejsem na Jendu náročná. Kdybych to vybírala dopředu a v klidu, tak tento poslední úkol bych nevybrala, protože vím, že je složitý. Jenže ON přišel balíček, Jenda byl natěšený, byl u mě, když jsem vyndala z obálky prasátko a začala vyndavat úkoly...hned je chtěl dělat...A já jsem jen popadla foťák, Jenda fixu a bylo...nebyl čas si prohlížet, co tam je a není. :-p Teď už na balíček zapomněl, takže ostatní si snad prohlédnu někdy v klidu... i když klidu tu moc není...

    OdpovědětVymazat
  13. Emo, ano, ta vyjížďka byla úžasná. Sama v lese. Po dlouhých měsících. Čerpám z ní dodnes a vložím ještě spoustu fotek. :-P

    OdpovědětVymazat
  14. Anny, to bude určitě ono, i když Jenda má fixy hubené, tyhle se zdají silnější... Doma máme i omyvatelnou tabulku, na kterou těmi fixami maluje sám...

    OdpovědětVymazat
  15. ahoj Marci, Jenik je sikula. a jak uz dobre drzi fixu ;-) Preji, at je Ti brzy lepe a deti Ti delaji jen samou radost. Pa Lucie

    OdpovědětVymazat
  16. Martina je opravdu moc šikovná:-) A Jeník taky, krásně mu to šlo. Ten poslední úkol je opravdu hodně těžký, ani nevím, jestli by ho Jára zvládl...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...