pondělí 28. listopadu 2011

První adventní neděle


Včera byla první adventní neděle.


Dala jsem Šárince svíčky a ona z nich vytvořila pěkné srdíčko.
Světýlka a svíčky má Jeníček rád. Věděla jsem, že tohle se mu bude líbit.


Nechtěl si sednout ke stolu, tak jsme si netradičně (u nás tradičně) hráli na zemi v kuchyni....


....říkala jsem si, že to má jednu výhodu....kdyby začalo hořet, chrstnu na to hned vodu z kohoutku....


Jenda se nejdřív válel po zemi, kopal do Šárky, ale pak ho přece jen hra upoutala....


Počítal, kolik svíček hoří .....


...a kolik ještě není zapálených....


Šárka se "ohně" nebojí...a tak vesele zapalovala....




Bylo to krásných 15 adventních minut.
Manžel byl v kostele a my jsme se předvánočně bavili.


Nakonec si dodala Eliška odvahu a poprvé v životě podržela prskavku....


Nejdřív nechtěla a říkala, že se bojí, že to pálí....


Pak si vzala "chňapku" a dokázala to....
...myslím, že měla radost i sama ze sebe....
....že se překonala...


Šárka zvládla držení prskavky bravurně i bez chňapky....


Mobil na fotkách není proto, že by bez něj Eliška nevydržela, ale proto, že natáčela video mojí nevidomé kamarádce, aby z toho také něco měla....


Jenda seděl na židli a moc se nepřibližoval.


Na jednu stranu se mu to líbilo a na druhou se bál....


Po 15 minutách už toho měl dost, tak jsme zase svíčky uklidili a adventní věneček jsme položili na stůl.

Svíčky na adventním věnci zapalujeme pokaždé večer, když v televizi běží Adventní koncert.
Je to takový náš malý předvánoční rituál.

Přejeme vám nádherný advent plný lásky, pohody, klidu a zdraví.

24 komentářů:

  1. Amélko,
    krásně jste si těch 15 minut první adventní neděle s dětmi užily :-)
    Dekorace jsou na zemi moc pěkné , hlavně srdíčko od dětí a jejich úsměvy to je NEJ !
    Co možná nejpohodovější adventní dny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc tě zdravím Amélie, pěkně jste si užili kousek adventní neděle. Srdíčko na zemi se mi moc líbí i věneček. Prskavky nemám moc ráda, moc jim nedůvěřuju, takže obdivuju obě děvčata, jak se k tomu bravurně postavila. Jeníkovi se to také evidentně líbilo a to je dobře.
    Mějte se všichni co možná nejlépe. Přeji klidné adventní dny. Květa

    OdpovědětVymazat
  3. Já bejt chlap a Ty volná, beru Tě i se všema dětma, jsi báječná :-)pa Hanka.

    OdpovědětVymazat
  4. I Tobě sluníčko krásný advent. Ať je těch krásných a klidných chvil co nejvíc! Tina

    OdpovědětVymazat
  5. Užili jste skvělý adventní večer - my včera taky. Jen od těch prskavek máme propálenou podlahu. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, ty už máš ale dvě velké krásné slečny! :-) Musí Ti doma dělat jistě radost :-)
    Užili jste si krásných "plamínkových" 15 minut :-) Mám ráda tu krásnou atmosféru, když se zapálí svíčka, lucerna.. :-)
    Moc se mi líbí váš adventní věneček :-)
    Krásně si všichni užívejte předvánoční čas! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné fotky i atmosféra! Amelko máte hezký adventní věnec, to jsi dělala ty nebo holky? Já jsem na takové věci levá, takže se spoléhám na hodnou švagrovou:)
    Přeji Tobě i dětem poklidný advent.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, děkuju za poklonu...teď lituju, že nejsi chlap. :-P

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, je z nich cítit, jak se to dětem líbí :-) Přejeme hodně takových krásných chvilek :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zase jsi vymyslela krásnou zábavu! Máš ty snad na to patent? Stále mne překvapuješ svými nápady. A vida! Tady Jeník vydržel tak dlouho s vámi všemi, to si myslím, je úspěch, ne? Gratuluji MAMINKO!

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju. To řezání... bylo to v době, kdy jsem neměla vůbec nikoho, na koho bych se mohla obrátit, kamarádka, se kterou jsem jinak sdílela úplně všechno, byla na tři měsíce v Americe a kvůli časovýmu posunu jsem ji nemohla nikde zastihnout online. A naši se rozváděli, takže doma bylo dost dusno.
    Ještě k výhledu z mýho pokoje, fotka použitá v článku samozřejmě není výhled ode mě z pokoje, já mám výhled na pole a kopce a tak, já takhle používám obrázky z we♥it pro ilustraci článků, protože mi něco připomínaj. Spíš se vztahovala k předposlednímu odstavci a Paříži =)
    A děkuju za přání k narozeninám... :)

    OdpovědětVymazat
  12. Marci krásný adventní čas...celé tvé rodince

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji i nadále krásně trávený advent!

    OdpovědětVymazat
  14. Marci,moc se nmi líbilo srdíčko na zemi ze svíček,prskavky nemám ráda,tak,že je ani doma nemáme,ale koukám jak ten malý pokušitel hezky seděl a sledoval dění u vás jak si alespoň tu chvilenku užíváte.Přeji celé tvé rodince krásný adventní čas,prožijte si jej v pohodě a klidu.Miluš

    OdpovědětVymazat
  15. Miluško, on svíčka a světýlka miluje..asi od narození..už jako miminko se rád díval do světla... Když nevím, co s ním, tak svíčky většinou zaberou...svítíme málem celý rok:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Marci, my také zapalujeme svíčky na adventním věnci vždy v neděli při adventních koncertech.
    Děláme to tak už léta.
    Letošní první adventní koncert byl věnovaný APLE a jejich středisku.
    Tak jsem také přispěla.
    Ale přispívám všem.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  17. "Na jednu stranu se mu to líbilo a na druhou se bál..."
    Jo, jo. Typický chlap! :)
    Pěkný den, Marcelko. Nestíhám, ale myslím na vás denně. Na vás všechny. ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Hezky jste si to užili.Přeji krásný adventní čas a hodně takových chvil s dětmy.

    OdpovědětVymazat
  19. Právě..zrovna byl koncert pro autismus...sledovala jsem to napjatě...pěknáý advent tobě!

    OdpovědětVymazat
  20. Vám všem přejeme poklidný advent plný lásky. Já se taky hrozně dlouho bála držet prskavku a přiznám se, že ani v dospělosti z toho nemám úplně dobrý pocit, i když "pro oko" mám prskavky moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  21. Já se taky díval a bylo to i zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  22. Takový krásný advent jsme měli! Mě ještě nezasáhl... a Ty máš toho tolik a ještě více toho zvládneš... Klobouk dolů, Amélko!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...