pátek 25. listopadu 2011

Vánoční kolíčky


Dnes bylo na náměstí od 17 hodin rozsvěcení vánočního stromu.


Poprosila jsem asistentku, aby přišla v 15 hodin.... A 2 hodiny pohlídala Jeníčka.
Loni jsem ho na trhy vzala a byla to katastrofa.


Letos jsem to absolvovat nechtěla.

Asistentka přišla včas a já jsem se šla s holkama podívat na stánky....
Na rozsvěcení stromu jsme nečekaly, na to nebyl čas.


Koupily jsme Jeníčkovi 2 hračky.


A to.... panáčka na žebříku....


Jeden žebřík máme doma - ještě po holkách. Tehdy u toho byl kominíček, ale ten se kdysi rozbil, tak nám zbyl jen žebřík...


Jenda byl z dárečků nadšený....


Hned je ukazoval svému čuníkovi.....


Druhá hračka je taky prima....


 Za 60 Kč jsem koupila 10 vánočních kolíčků, které Jenda dává na papírové kolo z tvrdého kartonu.....


Zpočátku mu nešlo kolíček zmáčknout.....


...ale brzy princip pochopil.....


Hračky za pár korun, ale nadělaly spoustu radosti....

17 komentářů:

  1. Naozaj krásne hračky, a ešte krajšia Janíčkova radosť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Marci ty dobře víš co máš koupit.Tolik štěstí najednou.Ani mu nevadí ten panáček viď.Ale lepší by byl pavouček.Je krásné vidět Jeníčka tak šťastného.Papa Také čuník byl určitě spokojený s tvým výběrem.

    OdpovědětVymazat
  3. Takové hračky mám nejraději. Moc nestojí, nezaberou moc místa, hádám, že jsou dřevěné a udělají tolik radosti. My na rozsvěcení vánočního stromu nechodíme. Byli jsme jednou a stačilo. Bylo neuvěřilných lidí, takže jsme vše mohli pozorovat někde z vedlejší ulice. Každý do nás narážel, samí kuřáci, prostě pro malé dětí akorát tlačenice a pokud jsme si je nedali na ramena, tak nic neviděly. Je to škoda, protože vánoční strom je vždy krásný a symbolizuje příchod vánočních svátků. Letos bychom stejně nemohli, protože byly v tutéž hodinu třídní schůzky.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, taky jsem se divila, že mu ten dřevěný panáček nevadil...ale jsem moc ráda.

    Leni, no my na rozsvěcení taky nechodíme, ale 2 hodiny předtím na stánky, dokud ještě není tma a není tam tolik lidí. Jendu už na takové akce neberu vůbec.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Amélie ,všimla jsem si ,že Jeník nemá cumel ,možná další malý krůček , Míla

    OdpovědětVymazat
  6. Mílo, většinou má dudlíka. Ale párkrát za den mu ho nenápadně vyndám... Někdy to pár minut vydrží, ale dlouho ne.

    OdpovědětVymazat
  7. Moje adventní přání je splněno, Jeníčkovi šťastné oči, a tuto radost přeji o první adventní neděli, celé tvé rodině Amélie, hodně zdraví a radosti.

    OdpovědětVymazat
  8. To chápu, já si nejvíce vyhrála s vařečkou.
    Přeji hezkou první adventní neděli:-D

    OdpovědětVymazat
  9. U nás dnes také byly Vánoční trhy, měli tam krásné věci. Jeníček měl z dárků očividně radost :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tuto hračku znám, nedivím se, že se Jeníčkovi líbí, když panáček tak srandovně skáče dolů. Škoda, že neprodávají panáčky samostatně, mohly být v provoze žebříky oba dva. :-)) Jo, a ty kolíčky jsou taky prima. ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Pozerám na tie fotky a vidím, že si kúpila správne a dobré hračky, keďže Jeníček ma z nich obrovskú radosť! Super!

    OdpovědětVymazat
  12. Ten žebřík měla vnučka a taky se jí moc líbil.

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasný výběr hraček, Jeníkova radost čiší z každé fotky! Krásný a klidný Advent přeji.

    A.

    P.S.- A moc děkuji i za komentáře na blogu Budulínka.:-) Maminky to určitě potěší.

    OdpovědětVymazat
  14. Šikulka a krásné dárky :) Krásný advent celé tvé rodině :-) Martina

    OdpovědětVymazat
  15. Moje dcera ty kolíčky taky miluje, to je výborná hračka! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný pohled na rozzářené oči dítěte. Víš jak udělat Jeníčkovi radost.
    Přeji krásnou a pohodovou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se strašně líbí ta zdravá barva Jendových tváří :-D A taky to že ho konečně vidím smát se bez dudlíka :-D Moc pěkné fotečky :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...