sobota 12. listopadu 2011

Betynka jela na výlet


 Vzhledem k mé 3 měsíční nemoci....


 ...nebylo moc času věnovat se holkám....


 Jenda mě zaměstnává celý den...


 ...od rána do večera....


 .... často chodí spát o půlnoci....


 Bylo mi strašně líto, že nemám čas na holky.
Není mi to líto jen poslední 3 měsíce, ale několik let.

2 roky jsme s Jendou cvičili Vojtovu metodu, 2 roky bojujeme s autismem a na holky není tolik času, kolik bych si přála.

TOLIK bych s nimi chtěla být a ono často není KDY. Jenda je okamžitě vyhání, sotva vejdou do ložnice za námi.
Nemohou mi povídat zážitky ze školy, z kroužků ap. Jenda ječí jak tur a povídat si při něm nejde.

Vím, jak je důležitý čas, který svým dětem věnujeme.


 A tak se snažím, když přijde Tadeáš nebo Lucka (Jendovi asistenti) čas věnovat holkám....


Většinou si povídáme v ložnici, prohlížíme si fotky nebo hrajeme karty....


 Včera přišla na 2 hodiny asistentka Lucka a Eliška mě prosila, abych ji vzala na výlet....
Bylo to asi 8,5 km tam a 8,5 zpět.


 Moc se mi nechtělo.
Bylo to docela daleko a předpokládám, že s těmi silnými léky na bolest se nemá řídit.


 Nakonec zvítězila mateřská láska.
Vím, jakými náladami mé pubertální dívenky trpí a řekla jsem si, že dám přednost výletu a povídání s Eliškou, i když poruším "nějaké to pravidlo"....


Vzali jsme Betynku do auta.... a jely jsme....




 Betka byla nadšená.
Už si ani nepamatuji, kdy takhle nadšeně lítala dokola....


Chvíli jsme ji nechali bez vodítka a její radost neznala mezí....


 Na těchto fotkách zatím Betynka není ostříhaná....
Už jsme se s Eliškou dohodly, že si výlet zase brzy zopakujeme....


 ...a pak budou fotky s ostříhanou Betynkou....
Příští pátek jde totiž Betka k "holiči"....

 Byly to nádherné 2 hodiny...


I když mě to stálo jednu tabletku navíc....
Miluji čas strávený se svými dětmi a přeji si, aby těch chvilek, které mohu věnovat holkám, bylo víc a víc....

Jsem vděčná, že něco takového jako ASISTENCE vůbec existuje, jinak bych na holky neměla ani to málo času, který mám....
Jsem vděčná našim 2 asistentům, že obětují své 2 hodiny času týdně a věnují svůj volný čas dítěti s handicapem.
Jen díky nim mají holky maminku občas i PRO SEBE.

24 komentářů:

  1. Ahoj Marci, jen by ta asistence měla být ještě dostupnější. Holky tě určitě taky potřebujou.
    Mám slabost pro bílé pejsky a s Markétou si plánujeme, že až se odstěhujeme z Prahy, jednoho si pořídíme.
    Přeju hodně pohody a málo (nejlépe žádnou) bolest.

    OdpovědětVymazat
  2. Betynka za volantem mě docela rozesmála.Je dobře,že jste si užily výlet,škoda,že nemůžou asistenti chodit častěji.

    OdpovědětVymazat
  3. Dievčatá aj ty to máte ťažké - ale v konečnom dôsledku, aspoň cítia, že ich máš rada . To máš tak, stále lepšie dve hodiny týždenne ako jeden obed za polrok plný výčitiek svedomia . Však oni vedia, že to nemáš jednoduché .

    OdpovědětVymazat
  4. přeju takových chvil víc!!

    Betynka má super culík :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máte nádhernou Betynku:-) a takovou šikovnou řidičku..:-) Také přeji více radostných chvil s holkama a povedených výletů.
    Drahuška

    OdpovědětVymazat
  6. Betka je parádnice,ten culík jí sluší.Chtělo by to asistenci,alespoň 2hod.denně.Je plno nezaměstnaných středoškoláků,možná by pomohla mějaká osvěta a rekvalifikace,nějak je umět oslovit.Tak přeji více takových chvil s holkama.Papa

    OdpovědětVymazat
  7. ej ale ste si najali šikovnú šoférku :-)
    krásna je Betynka :-) ozaj krásny psík

    OdpovědětVymazat
  8. Hezky jste se měly, holky, všechny tři!
    Přeju hodně takových chvil!
    Pohodový večer, moc zdravím Helena

    PS: Jendovo knoflíkové království je úžasné!

    OdpovědětVymazat
  9. Maruško, 2 hodiny denně by byly prima, ale jsme malé město a nejsou tu takové možnosti jako ve velkých městech. Lucka je místní, ale Tadeáš dojíždí 20 km. Ale díky Bohu i za tohle. Byla jsem dřív odříznutá od světa, teď se snažím občas vyjít mezi lidi. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Betynka samozřejmě neřídila. :-P Poslušně sedává na zadním sedadle, ale nemá ráda, když odcházím z auta. A já jsem několikrát vystupovala kvůli focení a ona pak skákala na přední sedadlo. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Marci,ani nevíš,jak já bych Ti přála si více užívat děvčat.Betynka je ,,super řidč,,pěkně si Tě hlídala když jsi fotila.Moc Ti přeji aby Ti již bylo trošku lépe,kdyby alespoň jsi nebyla na vše tak sama.Miluš

    OdpovědětVymazat
  12. Marcelko to jste měly všechny tři krásný výlet... a na fotkách je vidět jak byla i Betynka šťastná a fotka za volantem je úžasná. krásný večer Dita

    OdpovědětVymazat
  13. Betynce to moc sluší. Je vidět, že jste si všechny výlet užily (vzhledem k tomu, že jste rodu ženského). :-D
    Jeníčkovi skládanky šly moc pěkně.
    Přeji krásnou neděli. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Betynka je roztomilá. Která organizace je zajišťuje a kdo to platí?

    OdpovědětVymazat
  15. Marci, udělaly jste si, vy holky, pěkný i když krátký výlet. Betynka načančaná s culíkem, moc jí to slušelo. Ale ty bys potřebovala toho radování trochu víc, aby ses oprostila od všech starostí a bolesti, není to na světě spravedlivé, je to těžké. Nezbývá jen doufat, že bude líp.....
    Přeji pěknou neděli! Květa

    OdpovědětVymazat
  16. Pavle, asistenty si sháníš sám. Lucku máme přes APLU (APLA = asociace pro lidi s autismem), platíme ji my. Tadeáše jsme si sehnali sami, ale platí ho Raná péče. Myslím, že dostali nějaké peníze z nadace Dětský mozek.

    OdpovědětVymazat
  17. Má vůbec Betynka řidičák? :-))) Strašně moc jí to za volantem sluší, má takový rozumný pohled. Je vidět, že výlet jste si užily!
    Asistenti by se opravdu hodily spíše na 2 hodiny denně...

    OdpovědětVymazat
  18. Téda, Betynka je krásná a až bude ostříhaná, bude ještě krásnější..:)
    Asistenti jsou skvělí, že pomohou.. ale spíš bys byla radši kdyby pomáhali častěji, že..? :( Ale přeji pevné nervy, ty a rodinka vše zvládnete, určitě..:)

    OdpovědětVymazat
  19. Všem děkuji za pěkná slova, nestíhám reagovat, ale jsem ráda, když tu zanecháte svůj milý komentář.

    OdpovědětVymazat
  20. Určitě to byl krásný výlet. Také jsem měla maltézáčka jménem Betynka. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Měl jsem jednu přesně takovou krásnou fenečku Maltézského pinče u mé švigrmatky,tedy maminky od mé bývalé družky,Vaše je Betynka,tahle naše byla Aninka.Ano,je to už asi 8-9 let,umřela stářím,dodnes ji mnohokrát vzpomeneme a mamka mé družky i zavzlyká,jak ji milovala.

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkně jste si to, holky,užily. Jen víc takových dnů.

    OdpovědětVymazat
  23. přeju víc takových cvil..taky bojuju s pocitem že jsem udělala moc málo..se synem se mi něco vrací..pořád nevím co jsem ufdělala tak blbě.

    OdpovědětVymazat
  24. Udělala jsi pro všechny to nejlepší, co jsi ve své situaci mohla. Ukrást si a věnovat čas všem okolo si nevyčítej, určitě to udělalo radost i tobě, to je nakonec vidět i z fotek. Holky vidí, proč na ně nemáš tolik času. V životě se jim bude hodit sledovat Tvé odříkání, nemysli si, že to nevidí. Jsou dvě, to je taky dobře. A Jeníček - má zatím péči, na tu chvíli mu nechybíte. Dobře jsi udělala. Přeju pevné zdraví a víc takových úletů. Zdraví Kitty

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...