úterý 29. listopadu 2011

Malování pro čuníka


Jenda má často své nálady, kdy ho nic nebaví.


Často bývá obtížné ho něčím zabavit...


Kde má člověk stále brát ty nápady?


A pořád vymýšlet něco, co by ho bavilo....?


Ještě že mám ty čuníky....


Ti většinou něco vymýslí za mě....


Tady se čtyři prasátka rozhodla, že si budou MALOVAT....


Snaží se chudáci naučit Jendu malovat  občas něco jiného než PAVOUKY....


Ale moc se jim to nevede....
Pavouky maluje Jeníček už asi rok a půl... pořád dokola....


..tady se mu povedlo obkreslit nějakou čmáranici, což považuji za obrovský úspěch....


Ale jinak si pokračoval v malování pavouků....


....pavouků....

 ...a zase pavouků....


Měl z nich úžasnou radost....


...škoda, že to ten foťák tak nezaznamená....


Nakonec je ještě spočítal....


...a bylo.... "vymalováno"....


Řekla bych, že to je tatínek,  maminka a asi 16 malých pavoučků.....



A copak vy rádi malujete?

22 komentářů:

  1. No to je úžasné, a je vidět, jak ho to moc baví! Na pár fotkách vypadá opravdu nadšeně. To první je krásné abstraktní dílo. Moje dcera první obrázek nakreslila dědečkovi k 50. narozeninám, když jsme mu ho pak společně předávaly a dědeček se jí zeptal, co nakreslila, řekla KOMÍN. Vůbec nevím, co to slovo mělo znamenat, komín nezná, ale ta abstrakce byla od té doby komín :D. Třeba Jeníček nakreslil ta prasátka :).

    OdpovědětVymazat
  2. Na fotografiích je vidět, že Jendu malování opravdu bavilo a ti pavouci se mu povedli. Přeci se říká, že pavouci přinášejí štěstí.
    Já už si nevzpomínám na to, co jsem malovala jako dítě, ted' maluju to, co si holčičky poručí. Moje dcera stále malovala krtky. :-)
    Včera jsem na tebe dopoledne myslela. Protože jsem v neděli koukala na poslední závod F1, prošvihla jsem adventní koncert. Pustila jsem si ho včera přes počítač. Byl věnován autismu a společnosti APLA.
    Obdivuju tě, jak se Jendovi věnuješ i přes bolesti, ale po shlédnutí tohoto pořadu, je můj obdiv ještě hlubší.

    OdpovědětVymazat
  3. Malovala jsem moc ráda a naši oba kluci od dětství malují taky a na rozdíl ode mě, i dobře. Jeníček je z těch svých pavouků nadšený a já v nich stejně pořád vidím spíš sluníčka. Jéňa je taky takový smíšek a sluníčko. :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Já neumím ani ty pavouky:-). Ještě že ta prasátka má, aspoň jej hezky zabaví

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, občas vypadá jako smíšek, když je zrovna 5 minut něčím zabaven a když se zrovna neválí po zemi a neječí. :-P

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou pavouci jsou krásní a všimla jsem si, že Jenda už líp drží tužku:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivuji,jakou má Jeník trpělivost. 18 pavouků,to je výkon. Zaplněný krásně celý papír,super. U nás jsou stále na pořadu auta. Ale tak jedno,dvě a jde od toho.K 18ti by se sotva dopracoval,takže to opravdu klobouk dolů.

    A jak je jinak Marci? Stále tolik tabletek od bolesti?:-(

    A.

    OdpovědětVymazat
  8. Andy, Jenda normálně udělá 1-2 pavouky, občas na 5 různých papírů po jednom pavoukovi...Tentokrát se činil.

    Tabletky? 3 dny jsem zkoušela 9 tbl na bolesti za den a moc mi to nejde, ideální je 10-11, ale jsem unavená, mám rozostřené vidění, potíže s močovými cestami, bolesti v zádech a co mi nejvíc vadí - nesmím řídit. Tolik bych chtěla, aby se to vrátilo do "normálních" kolejí a nejde to.
    9.12. jdu k neurologovi, jsem zvědavá, co mi řekne..vždyť už to budou 4 měsíce...fňuk.

    OdpovědětVymazat
  9. Jeník se umí nádherně smát...:) A pavouci jsou moc povedení..:)

    OdpovědětVymazat
  10. Macku, čuníci se teda báječně baví s Jendou. :-)
    A pavouci jsou přece bezva. Krásný večer. Tina

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Amélie, koukám, že se všichni pavoučci přestěhovali k vám:). Už si ani nepamatuji, co jsem kdy nakreslila. To už je pěkně dlouho, co jsem vzala pastelky do ruky:). Přeji Ti krásný adventní týden!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Marcelko, mám ráda tvoje reportáže. I když se v kresbě Jenda neposouvá, obrázek je nádherný!
    Taky se mi líbí, jak si děti užili 1. advent.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. NÁDHERA,ČUNÍK JE OPRAVDU VELKÝ KAMARÁD:-)PAVOČCI JSOU SUPER:-JENÍČEK JE PROSTĚ JEDNIČKA:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Amelie, Jeník možno kreslí to, čo cíti alebo to, čo ho vystihuje, aj keď tomu sám nerozumie. Pavúk v sieti, akoby sa tak cítil, je v sieti, z ktorej nemôže von. To ma napadlo, keď hovoríš, že stále kreslí iba pavúky. Ja som niekedy kreslila iba princezničky, teraz skúšam na látku nejaké maličkosti.
    Prajem Ti, aj keď máš srdiečko plné trápenia a bolesti, aby si s celou svojou rodinkou prežívala krásny predvianočný čas s láskou a nádejou na uzdravenie.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  15. krásní pavoučci..čuníkovi se jistě líbí.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak v té nádherné čmáranici, vidím motýla a pána ve fraku! Opravdu! Já si ráda, ale doposud bezúspěšně, maluji stále lepší lidi a svět:-D

    OdpovědětVymazat
  17. To je takový náš malý pavoučí muž.A všichni byli spokojení,tak že se to vyvedlo.A jak má Jeníček radost,radujou se všichni.

    OdpovědětVymazat
  18. Ale má je na čtvrtce hezky rozložené, žádné halabala, takže i v tom vidím pokrok a určitý záměr.

    OdpovědětVymazat
  19. Teda, je vidět, že malování s prasátky Jeníka fakt moc bavilo, krásně se u toho směje!

    OdpovědětVymazat
  20. Tady je vidět, že je Jenda v pohodě. No pravda, ještě že Jeníček bere na milost ty čuníky! Jinak nevím, kdo by s ním mohl komunikovat, že? Ale pavoučci byli krásní! Těch bych se aspoň nebála.

    OdpovědětVymazat
  21. Nejraději maluju kočky a koťata.

    OdpovědětVymazat
  22. zajímavé, jak mu čuníci asistují.že si tak vyhraje. pavouky má jeden jak druhý.jsi asi strašně silná...to nikdy nevypneš??LEDA U TĚCH PAVOUKŮ.líbí se mi jak máš z několika fotek malý příběh, comiks.dobře se to čte.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...