středa 2. listopadu 2011

Podél cest


 I dnešní příspěvek bude z našeho "víkendového" cestování.


 Všechny fotky jsou focené za jízdy....


 ...a přes sklo auta....


 Tak je berte trošku "s rezervou"...

 Mně se líbí....


 ...a třeba nějaká fotografie zaujme i vás...

 Přeji vám krásný večer...

 ..."slunce v duši"...
 ...a úsměv na tváři....












20 komentářů:

  1. Děkujeme..podzim je krásné období, když se povede..

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné snímky :-)
    ano.. ani slovo.. není co říct.. nemám co říct..

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou nádherné, libí se mi, že na cestách není ani jedno auto, které by tu atmosféru rušilo. Jak se Ti to při dnešním provozu povedlo?:))

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda podzim a nikdo mi to nevěří. :)
    Pěkný den. ♫ ♪ ♫

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky.Taky mám ráda podzimní barevnou krajinu,na kterou svítí sluníčko.Hned je veseleji,než když je zataženou a pošmourno.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se nejvíc líbí ta pátá seshora. Je na ní vidět pohyb. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Reni, já mám taky ráda podzim...hlavně když ho můžu fotit. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Majko, jak se mi to povedlo, že na fotkách není ani jedno auto? Noo, uděláš 100 fotek a 90 s autem vymažeš. :-P

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou pěkné, i když jsou focené za jízdy:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Amelie,jsi fakt báječná,já se tady dobře bavím Tvým vtípkům....a fotit tedy umíš ,musím Ti vyseknout poklonu,za jízdy....paleta barev na podzim ,to je něco pro romantiky...Daja

    OdpovědětVymazat
  11. Tím "foceno za jízdy" myslím, že řídil manžel, já to po 10 lécích od bolesti nezvládám. Tak aby nedošlo k mýlce.

    OdpovědětVymazat
  12. Hezké fotky, líbí se mi, když se procházím a ze všech stran mě obklopují stromy.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Amélie. Mně se moc líbí tvé snímky. Líbí se mi krásné břízky vyrovnané kolem cesty, líbí se mi jejich bílé "tělo" jak svítí do krajiny. K tomu modrá obloha a barevné listí stromů, je to fakt moc hezké.
    Já se k takovému cestování nedostanu. Jen dnes se nám to povedlo, jela jsem s manželem na kontrolu kloubu do Přerova do nemocnice. Jeli jsme sanitkou, takže nebylo stejně nic vidět. Ale nám to nevadilo. Pan doktor nás potěšil, kloub je po roce v naprostém pořádku. Manžel měl sice s sebou chodítko, ale dostal pochvalu, že přišel "po svých". Řekl mu, že po jeho operaci vůbec nevěřili, že bude chodit. (Před dvěma lety měl mozk. příhodu a jeho levá strana zatím není nejlepší) Někdy k dobré náladě stačí jen pár hřejivých slov a trochu povzbuzení. Ale to ty určitě všechno víš. Měj se moc pěkně... Květa

    OdpovědětVymazat
  14. První snímky byly takové posmutnělé, ale postupně se obloha vyjasňovala a snímky jsou čím dál tím barevnější a krásnější. :-) Taky už jsem fotila z auta za jízdy. Hůř to jde bočním okýnkem, ale přes čelní sklo, je to v pohodě. ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera! vidím, že máš nejen výtvarné oko, ale i krásné fotky! podzim je inspirující, viď? Drak

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky, podzim moc nemusím, nejraději mám léto, ale na druhou stranu tohle roční období hýří překrásnými barvami....

    OdpovědětVymazat
  17. Také se mi líbí, je to krása!
    Hezké snění...

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotky, ty břízky se mi líbí nejvíc, ale nedá se to jinak vybírat...pěkný večer a díky za slůvko u mně

    OdpovědětVymazat
  19. Kdyby u cest nebyly stromy, nebylo by za jízdy na co koukat a kdyby u stromů nebyly cesty, nebylo by z čeho koukat. Ve Walesu to bylo kolem cesty nádherné, vysoká tráva, keře, stromy... Člověk si připadal jako v lese, i když seděl v autě.
    Tyhle stromy podél cest mají prostě kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  20. Amélko, já dočítám a jsem ráda, že už je zase o kousek lépe(bez holí a s méně léky). Myslím na tě, i když nepíšu, nemám nějak teď času ani na blog svůj ani na pravidelné čtení druhých, tak to doháním nárazově. Já mám podzim moc ráda a to nejen když jsou dny sluneční, ale i ty mlhavé a uplakané. Moc krásné fotky, stromy jsou na podzim opravdu kouzelné se svou paletou barev.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...