středa 31. července 2013

Ještě se přikryje


I v těch největších vedrech, kdy rtuť teploměru v bytě atakuje 34 stupňů Celsia, si Jenda úplně s klidem donese oblíbený polštářek s čuníkem a svoji růžovou deku.


Ustele si na gauči...


Obloží se svými oblíbenými látkovými míči....



...a dává si svačinu....


Suchý rohlík - jedno z jeho nejoblíbenějších jídel:-)


Když se ho zeptám, zda mu není horko, odvětí, že NE, ale nejsem si jistá, že ví, na co mi vůbec odpovídá.


Já se převlékám asi 4x denně, teče ze mě i když nic nedělám...


...horkem nemůžu v noci spát....


...a to dítě nejen že nesundá ponožky a dlouhé kalhoty, ale ještě se přikrývá dekou.
A je TAK hodný, že mi svoji deku nabízel několikrát k zapůjčení....Naštěstí neprotestoval, když jsem odmítla.
Přikrýt se? ...To by mě snad dorazilo úplně.


 Nejoblíbenější činností Jeníčka v posledních dnech je točení dokola s plácačkou v ruce.



Nedávno měla přijít  na návštěvu kamarádka...
Prý - co má přinést Jeníčkovi?


Stačí plácačku na mouchy a to dítě je ve svém živlu.


Skáče radostí do vzduchu a třepe ručičkama.
Úsměv od ucha k uchu - tak vypadá šťastné dítě.


Žádné drahé dárky Jendu neohromí.
Jak málo někdy stačí k dětské radosti.


Tak kdybyste se k nám náhodou chystali na návštěvu, tak s plácačkou na mouchy se možná vetřete do Jendovy přízně...


Mějte krásný den.

8 komentářů:

  1. U nás také vede plácačka (nechápu, co na ní autíky tak přitahuje). S tím přikrýváním to samé :-), není lepší zábava než si zalézt ve 35 pod hromadu polštářů a peřin :-).Jinak s úžasem sleduji, jak velký pokrok Jeník udělal. To je super!

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníček je opravdu kouzelný :)) Před časem jsem Vám psala mail, a kéž by si to nakonec Eliška rozmyslela a vyšlo to s tou návštěvou.. :)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Kéž by všechny děti byly tak skromné! Jeníček dělá pokroky, to jsem koukala v minulých příspěvcích, jen nestíhám psát. Maci, krásné léto, co nejvíc úsměvných a usměvavých dnů! Tina

    OdpovědětVymazat
  4. Nakonec je dobře, že to vedro snáší, představ si, že by ho to ještě více rozhodilo. Už tak to nemáte jednoduché. Ale je to nepochopitelné, já jsem ráda, že se na pár dní ochladilo a to mám léto ráda. Jeníček hodně vyrostl a udělal pokroky. Jste šikulkové, všichni čtyři.

    OdpovědětVymazat
  5. A neni mozne, ze mu treba neni az tak teplo? Nepripada mi na fotkach rudy a spoceny :))) ale mozna se jen citi lip a psychika dela tez hodne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá, že horko mu není, to je dobře. Ano, psychika je důležitá, proto mu tu deku nechávám, i když mě polévá horko, když ho vidím:-)

      Vymazat
  6. Já bych to zas tak tragicky neviděla. Beru to podle sebe. Jako jedna z mála i při těch největších vedrech nosím v práci košili s dlouhým rukávem a ponožky na nohách. Už si na to všichni zvykli a mě je to docela příjemné. Ani se nepotím tolik, co ostatní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevidím to tragicky. Vidím, že se nepotí, že to nesnáší tak špatně jako já, tak mu tu jeho hravost a hlavně ten jeho uklidňující rituálek, ponechávám:-)

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...