úterý 30. července 2013

Konečně zapršelo


Jenda si z večerního pobytu před domem udělal rituál.


Celý den mi hlásí, že v 18:10 půjdeme ven... ani o minutu dřív, ani o minutu později.


Jsem ráda, že se poprvé v životě sám hlásí o pobyt venku, takže mu ráda vyhovím.


Chvíli prohání Betynku, chvíli si kopeme nebo házíme s míčem.


Dnes si poprvé házel i s Eliškou.


A docela mu to jde.


Občas se mu povede míč chytit a sám z toho má radost.


Jednou prošla kolem paní. Jenda neutekl, ale ani nepozdravil. Dělal, že ji nevidí.


Úspěch je už to, že zachoval klid a neplakal.


Ještě se otočil zkontrolovat, jestli už paní zašla dovnitř.


Ještě párkrát hodil míč Elišce a pak začalo kapat.


Jenda chtěl jít okamžitě domů. Nebyl důvod mu nevyhovět.


Už se však nebojí bouřky jako dřív.


Před pár lety Jeníček hodiny hystericky plakal, když pršelo. A když se v noci vzbudil a déšť klepal na okno, tak Jenda nebyl několik hodin k utišení. Pak se pokaždé ujišťoval, že nebude pršet.


A včera se s holkama nadšeně díval asi půl hodiny z okna.


Pozoroval blesky, sledoval, jak prší, jak cákají auta až na chodník...


Opičil se po holkách a vystrkoval z okna ruku...



Je úžasné pozorovat jeho pokroky a mít možnost srovnat to s dobou před pár lety.
Denně vidím, jak se posunuje dál a dál a jak se skoro denně naučí přijímat nějakou novou situaci.


V bytě se nám ochladilo - z 34 na 30 st. :-P



11 komentářů:

  1. Milá Amelko, denně čtu poctivě všechny příspěvky. Raduju se z toho, že jste zvládli změnu. Je mi jasné, že to nebylo jednoduché, ale zvládli jste to. Je úžasné pozorovat jak i Jeníček se v novém prostředí posouvá dopředu (myslela bych, že to bude horší). Naprosto nechápu, kde bereš čas a energii při tom všem ještě komentovat všechny naše blogy. Máš moji hlubokou poklonu a děti taky. Jen tak dál. Jste skvělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas a energii? Myslím, že toho zrovna moc nemám. Většinou v noci. Tvůj blog i Tebe mám ráda, takže jsi mezi prvními, pokud mám čas.

      Vymazat
  2. tie fotky sú úžasné a hlavne to prvé foto sa mi páči najviac :-) Robíte úžasné pokroky a nech sa vám dobre darí!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super, že dělá pokroky :) jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásný jak si to užívá:o)

    OdpovědětVymazat
  5. panečku to jsou pokroky - moc vám fandím

    OdpovědětVymazat
  6. Prima, že Jeníček dělá takové pokroky! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Amélko, z fotek je cítit klid a pohoda.:-)
    MOC KRÁSNÁ je fotečka, kde máte všichni čtyři ruce z okna!:-)
    Nádherná fotka.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se nám líbí stejná fotka. Byla to vteřina a divila jsem se, že jsem ji stihla zachytit. Jenda si mával s rukama, jak se mu chtělo, moc se dirigovast nenechá:-P

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...